بازدید 14080
۳

آخرین وضعیت تعیین دستمزد سال 97

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار درباره جلسه امروز کمیته دستمزد سال ۹۷ گفت: عدد و رقم سبد معیشت خانوار کارگری امروز به نتیجه نرسید.
کد خبر: ۷۷۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ 17 February 2018

تسنیم نوشت: نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار درباره جلسه امروز کمیته دستمزد سال ۹۷ گفت: عدد و رقم سبد معیشت خانوار کارگری امروز به نتیجه نرسید.

اصغر آهنی‌ها، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته مزد پیرامون بررسی هزینه سبد معیشت خانوار کارگری گفت: امروز این جلسه با حضور شرکای اجتماعی برگزار شد و جدول عدد ورقم مورد بررسی قرار گرفت، اما نتیجه نهایی برای ارقام تعیین نشد چرا که اقلام مختلفی در سبد معیشت کارگران تاثیرگذار است و امروز فقط خوار و بار بررسی شد.

وی ادامه داد: ارقام روز سبد معیشت کارگران از میادین تره‌بار اخذ شد و در راستای فرمول تهیه شده از سال گذشته این رقم مورد بحث قرار گرفت.

آهنی‌ها با اشاره به جلسه فردا شورای عالی کار گفت: نتیجه جلسه امروز فردا در شورای عالی کار مطرح می‌شود. ادامه بررسی‌ها پیرامون عدد و رقم در جلسات بعدی مطرح خواهد شد. امروز به نتیجه نسبی برای عدد و رقم رسیدیم اما با توجه به این که ابعاد دیگر هزینه معیشتی کارگران باید بررسی شود تا نهایی شدن این موضوع عدد و رقمی بیان نمی‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳
من پیشنهاد می کنم برای به سرانجام رساندن این مهم و با استفاده از روش پیش بینی بر مبنی گذشته، از اردیبهشت سال 1397 کار را شروع کنند، بلکه تا آخر اسفند همان سال نتیجه ای مثبت حاصل شود. وقت روزنامه نگاران محترم هم تضییع نمی گردد.
بسمه تعالی
دولت بایستی حداقل حقوق پایه قشر کارگر را 2/000/000 میلیون تومان تصویب کند.
مسئولان به فکرکارگران باشند لطفا. چراکه آیا خودشان میتوانند بااین حقوق ناچیز زندگی کنند. درحالیکه به گفته خودشان دریافتی زیر 3میلیون تومان خود فقر است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل