بازدید 9393
۱

دردشت محله‌ای مناسب برای اقشار بادرآمد متوسط

کد خبر: ۷۷۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 17 February 2018

دردشت محله‌ای بین میدان رسالت و هفت حوض نارمک است، واقع در منطقه هشت شهرداری تهران. از اتوبان شهید باقری شروع می‌شود و انتهایش به بزرگراه رسالت می‌رسد. محله‌ای قدیمی مناسب کسانی که دنبال سکونت در جایی با قیمت معقول هستند.

به گزارش تابناک، اگر بودجه چندان زیادی ندارید و در عین حال محله‌ای قابل اطمینان برای زندگی می‌خواهید با نگاهی به آگهی‌های رهن و اجاره آپارتمان در دردشت احتمالا گزینه مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.

برای مثال آپارتمانی ۱۴ ساله را با ۶۷ متر مساحت و دو اتاق خواب می‌توان ۷۵ میلیون تومان رهن کرد. اگر دنبال خانه‌ای بزرگتر برای سکونت هستید، آپارتمان‌هایی با متراژ بالاتر هم در این محله یافت می‌شوند. برای مثال آپارتمان ۱۴۰متری دوخوابه تک واحدی طبقه دوم بدون پارکینگ بیست ساله ولی بازسازی کامل شده با قیمت ۱۰۰ میلیون ودیعه و یک و نیم میلیون تومان اجاره ماهیانه، کرایه داده می‌شود یا آپارتمانی صدمتری که به گفته صاحبش دارای امکانات کامل است و پارکینگ و آسانسور و انباری دارد، صد و سی میلیون تومان به رهن گذاشته شده است. آگهی‌های رهن و اجاره آپارتمان در دردشت در سایتی همچون دیوار فراوانند.

وقتی ساکن دردشت شوید دیگر داشتن ماشین شخصی اهمیت چندانی ندارد. چون این محله از سرویس‌های حمل و نقل عمومی خوبی برخوردار است. خط دو مترو تهران در نزدیکی دردشت و در اتوبان شهید باقری و همچنین دانشگاه علم و صنعت ایستگاه دارد و خطوط اتوبوسرانی مختلف هم از این محله عبور می‌کنند. تاکسی‌ها در دردشت خدمات خوبی ارائه می‌دهند و همه‌چیز دست به دست هم داده که وجود خودرو شخصی در این ناحیه کم اهمیت شود. یکی از دلایل وجود وسایل حمل و نقل عمومی نزدیکی به دانشگاه علم و صنعت، یکی از دانشگاه‌های مهم کشور است که باعث شده دانشجویان بسیاری در منطقه هشت و بخصوص دردشت سکونت کنند.

بافت سنتی دردشت، وجود خانه‌های قدیمی، کسب و کارهای محلی و ساکنانی که چندین دهه در این محله ساکن بوده‌اند، باعث شده دردشت اصالت خود را حفظ کند و جایی آرام و دنج باشد. دردشت جزئی از نارمک به حساب می‌آید و از این رو میدان‌های فراوانی هم محله را احاطه کرده‌اند و از قدیم‌الایام پاتوق خوبی برای ساکنان محله هستند که عصرها دور هم جمع شوند و اوقاتی را در کنار هم سپری کنند و به همین خاطر محله از فضای سبز مناسبی برخوردار است. نزدیکی به میدان هفت‌حوض هم باعث شده تا اهالی محله مجبور نباشند برای خریدهای متنوع خود راهی منطقه‌ای دیگر شوند. هفت حوض از سالهای دور یکی از مراکز خرید در تهران محسوب می‌شده است. اما قدیمی بودن محله دردشت به معنی این نیست که در آن خانه‌ها و ساختمان‌های نوساز پیدا نمی‌کنید. کسانی که تمایل به رهن و اجاره آپارتمان در دردشت به صورت نوساز دارند هم با گزینه‌های فراوانی مواجه هستند. برای مثال یک واحد آپارتمان ۴۰ متری نوساز ۳۰ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و دویست هزارتومان اجاره، در سایت دیوار آگهی شده است. آپارتمان نوساز دیگری با متراژ ۶۲ متر، با 50 میلیون تومان ودیعه و ماهانه یک میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
واقعا از هر لحاظ عالي و منحصر به فرد ميباشد كه مهمترين ويزگي ان دسترسي اسان به مترو ميباشد كه واقعا نعمت بزرگي براي اهالي منطقه ميباشد همه جوره مغازه و امكانات هم دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی