بازدید 7233

توضیحاتی درباره وضعیت اضطراری در فرودگاه مشهد

قائم مقام شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه ها درباره وضعیت اضطراری در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد در پی نقص فنی یک فروند فوکر۱۰۰ توضیح داد.
کد خبر: ۷۷۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳ 16 February 2018

قائم مقام شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه ها درباره وضعیت اضطراری در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد در پی نقص فنی یک فروند فوکر۱۰۰ توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قائم مقام شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه ها گفت: تمام اقدامات لازم توسط مجموعه فنی و عملیاتی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد انجام شد و هواپیمای فوکر با ایمنی کافی به زمین نشست.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، ساعتی پیش یک فروند هواپیمای مسافربری فوکر ۱۰۰ متعلق به شرکت قشم ایر در مسیر مهرآباد-مشهد به دلیل نقص فنی اعلام وضعیت اضطراری کرد و در حالی که چرخ آن باز نشد، اقدام به نشستن روی باند فرودگاه کرد که عوامل آتش نشانی و امدادی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به موقع اقدامات لازم را انجام دادند.

این هواپیما در حاشیه باند به محض نشستن پرواز، از سمت چپ باند منحرف شد و به دلیل آمادگی قبلی عوامل فرودگاه، مشکلی پیش نیامد و مسافران در کوتاهترین زمان پیاده و از ترمینال خارج شدند.

حسین اسفندیاری، قائم مقام شرکت فرودگاه های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه ها در این باره اظهار کرد: همه اقدامات لازم برای کنترل وضعیت اضطراری و نشستن هواپیما روی باند فرودگاه مشهد توسط مجموعه فنی و عملیاتی فرودگاه انجام شد. این هواپیما بر روی باند نشست و در انتهای باند، کمی از باند خارج شد که با تامین همه شرایط ایمنی، همه مسافران به سلامت از هواپیما حارج و به ترمینال ترمینال فرودگاه وارد شدند.

قاسم‌زاده، مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی نیز در این باره گفت: پرواز مسیر تهران به مشهد به دلیل باز نشدن چرخ‌های هواپیمایی از باند فرودگاه خارج شد که به دلیل مهارت خلبان هیچ آسیبی به مسافران وارد نشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر