بازدید 2557

آموزش اصول نگهداری گیاهان آپارتمانی به دانش آموزان

کد خبر: ۷۷۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 16 February 2018

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۱ از برگزاری مستمر کارگاه های آموزشی اصول نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی در دبستان های منتخب منطقه با هدف حفظ و نگهداری فضای سبز خبر داد.

به گزارش مهر، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: این کارگاه های آموزشی به همت مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۱ به صورت مستمر در روزهای سه شنبه هر هفته در مدارس منتخب سطح نواحی سه گانه ورودی غربی پایتخت با هدف ارائه ی آموزش های لازم در راستای حفظ محیط زیست و نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی و همچنین اشاعه فرهنگ صیانت از گیاهان و فضای سبز توسط آموزشگران مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه برگزار می شود.

زابلی با اشاره به اهمیت ویژه ی ارائه آموزش های حضوری در یادگیری قوانین و نهادینه سازی فرهنگ صیانت از محیط زیست و فضای سبز در میان دانش آموزان افزود: کودکان دبستانی در سنین اوج یادگیری هستند و به عنوان آینده سازان این مرز و بوم و سفیران حافظ منابع طبیعی می توانند نقش بسزایی در حفظ و نگهداری منابع طبیعی و فضای سبز پیرامونی خود داشته باشند.

بنا بر این گزارش، در این کارگاه های آموزشی مباحثی چون نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی، پرورش کاکتوس و گیاهان گوشتی، بررسی علل و عوامل تخریب فضای سبز و همچنین معرفی گیاه پالایی (گیاهان پالاینده) به دانش آموزان ارائه می شود.

لازم به ذکر است، در پایان هریک از این کارگاه های آموزشی آزمون ارزشیابی از مباحث مطروحه طی هر دوره از دانش آموزان به عمل می آید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل