بازدید 3661

برنامه‌های دانشگاه‌های تهران در دهه دوم ایام فاطمیه

کد خبر: ۷۷۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 14 February 2018

به مناسبت فرارسیدن دهه دوم ایام فاطمیه برنامه هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با فرارسیدن ایام فاطمیه حال و هوای دانشگاه‌ها نیز رنگ و بوی دیگر به خود گرفته و بیرق سیاهی در دانشگاه‌ها برافراشته شده است، به همین مناسبت مراسم دهه دوم فاطمیه در مساجد دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

هیات ثارالله دانشگاه علوم پزشکی تهران سه روز عزاداری برای دهه دوم فاطمیه تدارک دیده است که روز 23 بهمن آغاز شده و تا 25 بهمن ادامه دارد.

این مراسم ساعت 15 در حسینه فاطمه‌الزهرای این دانشگاه برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام ریاضت و سید حسین مومنی در آن سخنرانی می‌کنند و سعید حدادیان و محمدحسین پویان‌فر مداحان این مراسم خواهند بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران نیز قصد دارد مراسمی با عنوان یاس کبود با حضور شاعران و مداحانی همچون قاسم صرافان، محسن عرب خالقی، پیمان طالبی، میلاد حسنی، نفیسه سادات موسوی و امیرعلی شریفی برگزار کند.

این مراسم دوشنبه 30 بهمن 96 از ساعت 12 و 30 دقیقه در سالن ثامن دانشکده مدیریت آغاز می‌شود.

مراسم هیئت شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت نیز از شنبه 28 بهمن تا اول اسفند به مدت چهار شب با سخنرانی حجت‌الاسلام عابدینی و مداحی مهدی رجبی و علی مدرسی در مسجدالشّهدای دانشگاه علم‌وصنعت بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

هیئت سفینة‌النجاة دانشگاه خواجه نصیر نیز برای دهه دوم فاطمیه سه شب عزاداری برنامه ریزی کرده است که از شنبه 28 بهمن ماه 1396 آغاز شده و تا 30 بهمن ادامه دارد.

این مراسم هر شب در مسجدالنبی(ص) دانشکده برق از ساعت 19 آغاز و حجت الاسلام مطلبی‌پور سخنران و حسین رضائیان نیز مداح این مراسم خواهد بود.

به دلیل پراکندگی دانشکده‌های این دانشگاه در سطح شهر و فاصله زیاد خوابگاه‌ها سرویس‌های رفت و برگشت تدارک دیده شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل