بازدید 3840
۱

وزیر آموزش و پرورش: پیک نوروزی نداریم

کد خبر: ۷۷۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 14 February 2018
وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: برای نوروز سال ۹۷ دانش‌آموزان پیک نوروزی که به معنای آنچه که پیش از این وجود داشت، ندارند و تکالیفی نظیر داستان‌گویی و خاطره‌نویسی برای آن‌ها مقرر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت طرح تعطیلی زمستانه مدارس، اظهار کرد: در این باره هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم و متغیر‌های زیادی مطرح است که باید مورد بحث و بررسی قرار بگیرد، اما به عنوان وزارت آموزش و پرورش از منظر تربیتی و آموزشی، تعطیلی بیش از دو هفته در میان سال را به صلاح نمی‌دانیم.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح تعطیلی زمستانه مدارس مزایایی هم به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: منتظریم تا مجلس از دستور کار بودجه خارج شود تا مباحث تخصصی را با کمیسیون مربوطه پیگیری کنیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره تغییر نگرش این وزارتخانه نسبت به پیک نوروزی، گفت: آموزش و پرورش مصمم است تا هر آنچه که محیط شاد و پر نشاط مدرسه را برای دانش‌آموزان تلخ می‌کند، به شرط آنکه به آموزش و تربیت‌شان لطمه‌ای وارد نشود، حذف کند. پیش از این مباحثی درباره حذف آزمون‌ها و کتاب‌های کمک آموزشی در دوره ابتدایی مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع پیک نوروزی از جمله تکالیفی است که از سر دلسوزی از سوی مسئولان برای دانش‌آموزان مقرر می‌شود با این وجود برای نوروزی که در پیش داریم پیک نوروزی به معنای آنچه پیش از این مطرح بود، وجود نخواهد داشت و به جای آن تکالیفی نظیر داستان‌گویی، خاطره‌نویسی و بیان آنچه که دانش‌آموزان از طبیعت مشاهده می‌کنند، مقرر خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
زمانی دفترچه نوروزی تکلیف تعطیلات عید بود مدرسه یک هفته قبل از شروع تعطیلات رسمی عید با کمک معلمان مدرسه تعطیل میشد تاقبل تحویل سال نو همان روز اول تکالیف دفترچه نوروزی را مینوشتیم و ۱۴ روز تعطیلی را خوش میگذراندیم .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی