بازدید 4734

ادعای جدید سوال کنندگان از روحانی

کد خبر: ۷۷۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 14 February 2018
یکی از نمایندگان سؤال‌کننده از روحانی جزئیاتی از گروکشی دولت از نمایندگان برای انصراف از سؤال از رئیس‌جمهور را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم سیدحسین نقوی‌حسینی یکی از نمایندگان سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور درباره وضعیت مالباختگان مؤسسات مالی و اعتباری با انتقاد از تعلل هیئت‌رئیسه مجلس در طرح سؤال از رئیس‌جمهور در صحن پارلمان، گفت: بالاخره هیئت‌رئیسه پارلمان تحت فشار نمایندگان سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور، موضوع سؤال را جهت بررسی‌های بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع داد؛ البته این کار طبق آیین‌نامه داخلی مجلس می‌بایست ماه‌ها پیش انجام می‌شد.

او با بیان اینکه معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها از درخواست‌های نمایندگان برای حل مشکلات مردم در ازای انصراف از سؤال از رئیس‌جمهور گروکشی می‌کنند، اظهار داشت: متأسفانه معاونان پارلمانی تلاش می‌کنند تا نمایندگان سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور، امضا‌های خود را پس بگیرند و یا تعداد امضا‌ها به حداقل برسد، به‌طوریکه به عنوان مثال، وقتی نمایندگانی با یک وزیر ملاقات دارند و یا از وی درخواستی برای حل مشکل حوزه انتخابیه‌شان دارند، ابتدا از او می‌خواهند که فُرم انصراف از سؤال از رئیس‌جمهور را پُر کنند و از سؤال‌شان منصرف شوند؛ این تلاش‌ها انجام شده و دارد انجام هم می‌شود. آن‌ها در تلاش هستند تا امضا‌های طرح سؤال از رئیس‌جمهور به کمتر از حد نصاب برسد و ممکن است این اتفاق نیز بیافتد.

نقوی‌حسینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم کمیسیون اقتصادی مجلس در اسرع وقت به وضعیت طرح سؤال از رئیس‌جمهور رسیدگی کرده و نتایج آن را اعلام کند، به هر حال نمایندگان سؤال‌کننده خواهان تعیین تکلیف سپرده‌گذاران و مالباختگان مؤسسات اعتباری هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان