بازدید 10966
۴

مرد بدهکار، اداره برق مشهد را به آتش کشید!

کد خبر: ۷۷۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 14 February 2018
صبح امروز یکی از مشترکان بدهکار شرکت توزیع نیروی برق مشهد با در دست داشتن مقداری بنزین به ساختمان امور برق ناحیه ۲ این شهر مراجعه و پس از مشاجره اقدام به آتش زدن مدیر آن اداره و یکی دیگر از کارکنان کرد.

به گزارش رکنا، علیرضا کاشی مدیر رابط عمومی شرکت برق در این باره اظهار کرد: این فرد از سال ۱۳۹۳ قبض برق منزلش را پرداخت نکرده و ۲۰ میلیون ریال به شرکت برق مشهد بدهکار است. شرکت برق با فرد بدهکار بسیار مدارا و اقدام به تقسیط بدهکاری او نمود و حتی اعلام کرد که برای رفع بدهکاری هر چه در توان دارد پرداخت نماید.

شرکت برق مشهد در راستای عمل به مقررات پس از اخطار‌های متعدد به فرد بدهکار اقدام به قطع برق خانه وی کرده بود.

مشترک بدهکار نیز صبح امروز به ساختمان امور برق ناحیه ۲ مشهد واقع در خیابان شیرودی رفته، اقدام به پاشیدن بنزین در اتاق مدیر این اداره کرد و پس از آتش زدن محل متواری شد.

در این آتش سوزی مدیر امور برق ناحیه ۲ مشهد و یکی از کارکنان دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شدند. طی این حادثه فقط اتاق مدیر دچار خسارت شد. فرد آتش افروز نیز پس از فرار، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۴
مردم اصلا اعصاب ندارن از بس وعده شنیدن اقایان دولتی وعده میدید عمل کنید مردم دیگه کم صبر حوصله شدن
میگن ایرانیا عصبانی ترین در دنیا شدند همین‌دیگه. البته اون طور که ما شما تعریف کردید قطعا نیست و همه ما برخورد مدیران و پرسنل ادارات دولتی را دیدیم این مساله مرا هم عصبی می کرده
والا دیگه مردم جانشان به لبشون رسیده.اون وضع دلار اون وضع تخم مرغ و گوشت و روغن و شوینده ها.مایع لباسشویی که تا دوسال پیش دقیقا یادمه 5000 تومن بود الان شده درست دوبرابر یعنی 10000 تومن و مقدارش هم تازه کمتر هم شده.واقعا چرا؟دیگه رو این قوزها یک قبض دو میلیونی هم بیاد میشه قوز بالا قوز و مرد بیچاره منفجر شده از عصبانیت.اقا بهش حق میدم
خخخخخخخخخخخخخ اعصاب معصاب نمونده دا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل