بازدید 3242

مسدود شدن 3 جاده در خوزستان به دلیل گرد و غبار

تصادف دو خودرو و واژگونی تانکر حامل بنزین در جاده بندرماهشهر - هندیجان ناشی از غلظت گردو غبار و کاهش دید در روز سه شنبه یک مصدوم بر جای گذاشت و موجب مسدود شدن این جاده شد.
کد خبر: ۷۷۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ 13 February 2018

تصادف دو خودرو و واژگونی تانکر حامل بنزین در جاده بندرماهشهر - هندیجان ناشی از غلظت گردو غبار و کاهش دید در روز سه شنبه یک مصدوم بر جای گذاشت و موجب مسدود شدن این جاده شد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان بندرماهشهر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر اثر وقوع پدیده گرد و غبار شدید و کاهش دید، دو دستگاه کامیون با هم برخورد کردند که منجر به بسته شدن محور بندرماهشهر-هندیجان شد، و پس از آن نیز به دلیل کاهش دید یک دستگاه تانکر حامل بنزین واژگون شد که یک مصدوم بر جای گذاشت.

قدرت اله کرد افزود: این تصادف ساعت 11 صبح امروز در کیلومتر 14 بندرماهشهر - هندیجان رخ داد که به دلیل مسدود بودن جاده،راننده تانکر بنزین که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود، توسط آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان معرفی بندرماهشهر منتقل شد که وضعیت عمومی مصدوم مساعد گزارش شده است.

سرپرست فرمانداری بندرماهشهر نیز که در محل حادثه حضور یافته بود در این باره به ایرنا گفت: واژگونی تانکر بنزین منجر به سرازیر شدن سوخت در جاده شد و بخشی از سوخت این تانکر با تلاش ماموران آتش نشانی و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی تخلیه و به کامیون دیگری منتقل شد.

محسن بیرانوند اضافه کرد: عوامل امداد رسانی از ساعات اولیه وقوع پدیده گردو غبار در محل حاضر شدند اما به دلیل کاهش شدید دید تا یک متر کار امدادرسانی را دشوار کرده بود؛ تلاش برای بازکردن این جاده و تسهیل تردد وسایل نقلیه ادامه دارد.

وی همچنین از مسدود شدن جاده بندرماهشهر به امیدیه و رامشیر خبر داد و گفت: میزان گرد و غبار در ماهشهر و جاده بندرماهشهر - امیدیه، و بندرماهشهر - رامشیر به میزانی است که از صبح امروز تا لحظه مخابره خبر این دو جاده نیز مسدود شدند و وسایل نقلیه به دلیل کاهش دید قادر به ادامه مسیر نیستند.

بیراوند خاطرنشان کرد: در جاده بندرماهشهر - امیدیه حوادث منجر به تلفات جانی و مالی رخ نداده اما در محور بندرماهشهر-رامشیر به دنبال یک حادثه دو نفر مصدوم شده که مصدومیت آنها جزیی اعلام شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار