بازدید 3038

پیکر ۳ دریانورد شهید سانچی فردا به تهران می‌رسد

پیکر ۳ دریانورد شهید نفتکش سانچی امشب از شانگهای با یک پرواز ایرانی به کشور منتقل می‌شوند و تا ساعت ۵ صبح فردا به تهران می‌رسند.
کد خبر: ۷۷۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 13 February 2018

پیکر ۳ دریانورد شهید نفتکش سانچی امشب از شانگهای با یک پرواز ایرانی به کشور منتقل می‌شوند و تا ساعت ۵ صبح فردا به تهران می‌رسند.

به گزارش مهر به نقل از صدا و سیما، محسن بهرامی، سخنگوی شرکت نفتکش گفت: انتقال پیکر شهیدان کاووسی، نقیان و آروی به خانواده هایشان اعلام شده است و ان شاء الله مراسم تشییع و خاکسپاری در شان این عزیزان تدارک دیده خواهد شد.

وی در خصوص نتیجه تفحص ربات زیردریایی چین گفت: این کار در فاصله ۵۰۰ کیلومتری ساحل تا همین چند روز پیش ادامه داشته است اما تصاویر و عکس ها باید پردازش شود و با نهایی شدن آن شاید نیاز به تفحص دوباره هم باشد.

بهرامی در خصوص اخرین اخبار جعبه سیاه ادامه داد: در تفاهمی بین ایران ،چین، پاناما و هنگ کنگ مقرر شده دولت ها این موضوع را پیگیری کنند و بهتر است صبر کنیم تا گزارشی کارشناسی و پخته آماده و اعلام شود.

وی در خصوص لکه نفتی مشاهده شده در سواحل جنوبی ژاپن گفت: طبیعتا با توجه به غرق شدن سانچی اولین شک به نفتکش ایران است اما خود ژاپنی ها اعلام کردند باید نمونه گیری و آزمایش انجام شود تا منشا ان مشخص شود. روزانه کشتی های دیگری هم در دریا عملیات دارند پس نمی شود تا پیش از اعلام نتیجه آزمایش گمانه زنی کرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار