بازدید 5669

بلیط اتوبوس‌های نوروزی را با ایران امیر رزرو کنید

کد خبر: ۷۷۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 13 February 2018

با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و عید نوروز، تب و تاب سفر های نوروزی و خرید بلیط سفر بسیار حائز اهمیت شده است. از اینرو با ارایه یک برنامه ریزی دقیق میتوانید لذت یک سفر بسیار مناسب رو برای خودتان به ارمغان بیاورید.

 خرید بلیط اتوبوس و بلیط هواپیما و بلیط قطار از طریق سایت های معتبر اقدامی در جهت بهبود ارتقا کیفی سفر و کاهش ترافیک های بین شهری و صرفه جویی در زمان می باشد.

یکی از بهترین امکاناتی که در عصر نوین ارتباطات از طریق سایت ها صورت گرفته بخش خدمات در این حوزه می باشد، ما امروزه می توانیم در هرمکان و هر زمانی که احتیاج داریم سریعا با یک گوشی همراه به خدمات بانکی، خرید بلیط اتوبوس، خرید بلیط هواپیما، و یا رزرو بلیط سینما به صورت آنلاین اقدام نماییم، بدون اینکه در ترافیک شهری و یا اینکه ساعتها وقت گرانبهای خودمان را هدر بدهیم. از همه مهمتر قیمت های رسمی و اعلام شده میتواند از بروز قیمت های کذایی و بازار سیاه بکاهد.

یکی از سایتهای بسیار مناسب برای خرید بلیط قطار، بلیط اتوبوس و بلیط هواپیما وبسایت ایران امیر می باشد. در سفرهای ایران امیر شما میتوانید کلیه بلیط های آنلاین اتوبوس، قطار و هواپیما را بسیار سریع و آنلاین انتخاب نمایید.

حالا نحوه خرید بلیط به چه صورت است؟

گام اول: برای خرید بلیط اتوبوس کافی است به سایت ایران امیر بروید

گام دوم: پس از انتخاب مسیر و تاریخ مورد نظر، انتخاب و جستجو نمایید

گام سوم: تمام شرکت های مسافربری موجود را به همراه قیمت واقعی بررسی و انتخاب نمایید

گام چهارم: صندلی دلخواه را انتخاب نمایید و نام و مشخصات خودتان را وارد کنید

گام پنجم: به درگاه بانک وصل و پرداخت نمایید. رسید بلیط برای شما صادر شد

 در پایان شماره بلیط را یادداشت و یا اینکه پیامکی که حاوی شماره بلیط است برای شما ارسال میگردد و پس از مراجعه به پایانه و نشان دادن پیامک براحتی میتوانید سوارشوید. به همین سادگی!

یکی دیگر از قابلیت های این سرویس در وب سایت سفرهای ایران امیر این است که شما می توانید بصورت آنلاین بلیط خودتان را لغو و هزینه را دریافت کنید. بدون اینکه بخواهید با شرکت مربوطه چانه زنی داشته باشید!

هزینه لغو بلیط اتوبوس بصورت رسمی 10 درصد می باشد، و درصد لغو بلیط های هواپیما و قطار بنابر شرایط اعلام شده شرکت های هواپیمایی است.

برای تهیه بلیط هواپیما  و قطار به صورت سیستمی و یا چارتر روال نیز همانند مراحل بالا است و شما براحتی بهترین و واقعی ترین قیمت ها را در سایت ایران امیر مشاهده و برای تهیه آن می توانید اقدام نمایید.

 تهیه بلیط چارتر از بهترین چارتر کنندگان شرکت های هواپیمایی که بهترین قیمت ها را برای شما به ارمغان می آورد این است که همواره سعی بر این بوده که قیمت های بسیار عالی و ایده ال برای مشتریانش عرضه داشته باشد، که گاهی ممکن است با 50 هزار تومان سوار هواپیما شوید!

ایران امیر تلاش کرده تا بهترین  و باکیفیت‌ ترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس را برای شما انتخاب کند (سیر و سفر، عدل، میهن‌تور، همسفر، ایران‌پیما و...) و این تنوع بسیار مناسبی برای انواع صندلی‌ های معمولی، وی‌ آی‌ پی و تخت‌ شو ایجاد میکند. بنابراین بیشترین تمرکز شما بر روی ساعت حرکت اتوبوس‌ ها و نوع صندلی‌ ها خواهد بود که همین مسئله باعث صرفه‌ جویی هرچه بیشتر در زمان خرید می‌شود. صرفه‌ جویی در زمان تنها به این مرحله محدود نمی‌ ماند و طراحان سایت در تمام مراحل خرید، با فیلدهای بسیار کوتاه و کاربردی که اجازه‌ی انتخاب دقیق صندلی‌ ها را می‌دهد، به این مسئله توجه کرده‌ اند.

مزیت های خرید انلاین بلیط:

  • صدور بلیط بسیار سریع
  • انتخاب صندلی دلخواه
  • بدون نیاز به رفت و آمد در ترافیک های سنگین
  • بدون نیاز به چاپ بلیط
  • ارسال پیامک ، ایمیل، برای صدور بلیط در صورت دلخواه
  • چاپ دلخواه بلیط بصورت PDF
  • رزرو سریع بلیط
  • مشاهده ساعت حرکت طبق برنامه
  • آرامش در خرید بلیط
  • استرداد آنلاین بلیط

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار