بازدید 9860

محاکمه 2 پسر نوجوان به اتهام آزار دختر دبیرستانی

کد خبر: ۷۷۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 13 February 2018

دو پسرنوجوان که متهم هستند دختری را ربوده و وی را در یک ساختمان نیمه‌ کاره در اسلامشهر آزار داده‌اند، در حالی پای میز محاکمه ایستادند که جرمشان را انکار کردند. همدست این دو متهم با گذشت دو سال از این ماجرا همچنان فراری است.

به گزارش جام‌جم، اوایل آذر 94 دختر 18ساله‌ای به کلانتری اسلامشهر رفت و از سه پسر که وی را با خودرو از مقابل مدرسه ربوده و در یک ساختمان نیمه کاره آزار داده بودند، شکایت کرد.

دختر جوان گفت: مدتی پیش از طریق فضای مجازی با پسری به نام میلاد آشنا شدم‌. او هر روز با من تماس می‌گرفت و با هم صحبت می‌کردیم‌. آخرین بار از من خواست به دیدنش بروم‌. میلاد همراه دو دوستش با ماشین مقابل مدرسه‌ام آمدند. پسران جوان از من خواستند تا برای تفریح در خیابان‌ها دور بزنیم‌. من هم قبول کردم. اما یکباره مرا به ساختمانی نیمه‌ساز بردند و بدون توجه به التماس‌هایم، مرا مورد آزار قرار دادند.

به دنبال شکایت دختر جوان، پلیس به ردیابی پسران آزارگر پرداخت و دو نفر از آنها را بازداشت کرد، ولی ردی از میلاد به دست نیامد.

در حالی که پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده بود، دختر جوان از دو متهم پرونده اعلام گذشت کرد و آنها در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کی خواه و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شدند.

در این جلسه یکی از متهمان که در زمان وقوع جرم 17 سال داشت و حالا با وثیقه آزاد است، گفت: پدرم نمایشگاه خودرو دارد. به همین خاطر ماشین‌های مدل بالا را سوار می‌شوم و گاهی اوقات دنبال دوستانم می‌روم تا با هم به تفریح برویم. آن روز میلاد تماس گرفت و از من خواست با یک ماشین مدل بالا دنبال او بروم. من دنبال او رفتم و میلاد همراه دختر جوان و دوست دیگرش به نام امیر، سوار ماشین شدند. بعد از چند دقیقه میلاد از من خواست آنها را مقابل یک ساختمان پیاده کنم. من آنها را مقابل ساختمان نیمه ساز پیاده کردم و به نمایشگاه پدرم برگشتم، ولی چند روز بعد به اتهام آزار دختر جوان بازداشت شدم.

این متهم ادامه داد: باور کنید من دختر جوان را آزار ندادم، اما وقتی بازداشت شدم به خاطر استرس و ترس زیادی که داشتم از پدرم خواستم تا هر طور شده رضایت دختر جوان را جلب کند. پدرم هم با پرداخت پول، رضایت او را جلب کرد. ولی باور کنید من بی‌گناهم. سپس امیر 18ساله به دفاع پرداخت و منکر آزار دختر جوان شد.

وی گفت: من دختر جوان را نمی‌شناختم. او دوست میلاد بود و همراه او به ساختمان نیمه‌ساز رفت. میلاد حالا فراری است و ما را گرفتار کرده است. من هم از ترس آبرویم به دختر جوان پول میلیونی پرداختم تا رضایت او را جلب کنم.من هیچ نشانی از میلاد ندارم. میلاد از ما بزرگ‌تر بود و به همین خاطر هم از ما سوء‌استفاده کرد‌. حالا ما گرفتار شدیم و او فرار کرده است.

در پایان جلسه، هیات قضایی وارد شور شد تا با توجه به رضایت شاکی پرونده برای دو متهم رای صادر کند. پرونده میلاد نیز به پلیس آگاهی فرستاده شد تا شاید ردی از وی به دست بیاید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
اکثر مشکلات جامعه بدلیل فقر می باشد ، وقتی پدر یا مادر باید صبح تا شب جان بکنند تا یک زندگی بخور و نمیر داشته
باشند دیگر وقت و حوصله ای برای تربیت و ارشاد فرزندان خود ندارند
رابطه دختر وپسر در بعضی از محله های شهر مان انقدر اشکار است که چندین پسر ودختر شاید 15 و16 ساله درمسیر رفت وامد از مدرسه با هم شوخی وحتی در اغوش میگیرند وکسی هم کاری به انها ندارد اگر موقعیتی هم فراهم شود ............ نهایتا مانند رابطه بالا منجر به شکایت میشود
دختر خانم چرا سوار ماشین غریبه ها می شوی.
آیا این روش محاکمه درسته . دختره خودش رفته میخاست نره . اولش راضی بوده . حالا... پسرا که بدشون نمیاد
اور کنید من دختر جوان را آزار ندادم، اما وقتی بازداشت شدم به خاطر استرس و ترس زیادی که داشتم از پدرم خواستم تا هر طور شده رضایت دختر جوان را جلب کند. پدرم هم با پرداخت پول، رضایت او را جلب کرد.
من دختر جوان را نمی‌شناختم. من هم از ترس آبرویم به دختر جوان پول میلیونی پرداختم تا رضایت او را جلب کنم.
:)
دختر جوانی که آینده اش را فدای هوسبازی های حال می کند. اندیشیدن و تفکر نسبت به عواقب کارها اکسیری است که کم تر یافت می شود.
یکباره به ساختمان نیمه ساز بردن
آخی!!! دختره فکر کرده بودن قراره برن کافی شاپ بستنی بخورن.
پول حرام و....
واسه همه بد واسه دختره کلی پول شد خوبه!!!
از كجا معلوم ميلاد و دختره شريك نباشن؟؟!!
هرسه نفر آنها را باید اعدام کرد
چنین به نظر می رسه این دختر خانم بیشتر از هتک حرمت بدنبال پول بوده که با دریافت پول رضایت داده نه چیز دیگه ای
.... من هم قبول کردم و........یعنی دختری که پا در خودرویی ناشناس میگذارد چند درصد مطمئن است که اینگونه پرده عصمتش دریده نشود .
به نظر من اول باید دخترو اعدام کنند.چون از وجود وآبرویش خواسته درآمدزایی کند که نقشش هم ئخوب گرفته
اینگونه اتفاقات در جامعه ای که هیچ کجا برای ارضای جوانان وجود ندارد اصلا عجیب نیست.
و.....می بینید که هر روزشاهد اتفاقاتی از این دست هستیم؛؛؛
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر