بازدید 2485

نجات معجزه‌آسای کارگر جوان از زیر خروارها خاک

کد خبر: ۷۷۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 13 February 2018

کارگری جوان حین حفر چاه، زیر خروارها خاک گرفتار شده بود که با عملیات نفس‌گیر آتش‌نشانان نجات یافت.


به گزارش شرق، در تماس شهروندان با سامانه ١٢٥ و اطلاع‌رسانی این حادثه، نیروهای آتش‌نشانی به همراه گروه امدادونجات با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت ١٣:١٢ روز یکشنبه به یکی از شهرک‌های مسکونی ابتدای بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج) رهسپار شدند.


به گفته داود قلی‌زاده، معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی که از همان لحظات اولیه به همراه آتش‌نشانان در محل حادثه حضور داشت، در یک قطعه زمین خالی، کارگران مشغول حفر دو حلقه چاه بودند که ناگهان دیواره یکی از چاه‌ها (که عمق آن به چهار متر می‌رسید)، ریزش کرد و یکی از کارگران به طور کامل زیر خروارها خاک گرفتار شده بود.

قلی‌زاده در ادامه افزود: نیروهای آتش‌نشانی به‌سرعت ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و با توجه به سست‌بودن دیواره چاه، با استفاده از تجهیزات مخصوص از ریزش قسمت‌های سست دیواره جلوگیری کردند.


معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ عملیات خاک‌برداری از روی بدن کارگر جوان که تبعه افغان و حدودا ١٧ساله بود را آغاز کردند و پس از دو ساعت تلاش موفق شدند وی را از زیر خروارها خاک خارج کنند.


قلی‌زاده گفت: نیروهای آتش‌نشانی کارگر جوان را برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس دادند که خوشبختانه مشخص شد حال عمومی وی مساعد است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر