بازدید 10096

آمار وحشتناک از واردات خودرو

کد خبر: ۷۷۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 13 February 2018

بر اساس آمارهای تجارت خارجی در ۱۰ ماهه ابتدایی سال، حداقل ۴۶هزار خودرو وارد کشور شده است.

به گزارش تسنیم، بررسی آمارهای تجارت خارجی کشور نشان می‌دهد در 10 ماهه منتهی به دی ماه سال جاری 26700 خودرو با حجم موتور زیر 2000 سی‌سی وارد کشور شده است که ارزش ارزی آنها حدود 682 میلیون دلار بوده است.

همچنین 19200 خودرو با حجم 2000 تا 2500 سی سی از گمرکات مختلف وارد کشور شده که ارزش آنها بیش از 520 میلیون دلار بوده است. به این ترتیب تنها در این دو مورد (به غیر از خودروهای هیبریدی)نزدیک به 46 هزار خودرو وارد کشور شده است. در مدت مشابه سال قبل تنها 44 هزار خودرو از مدلهای مذکور به کشور وارد شده بود.
 


میزان واردات خودرو در 9 ماهه ابتدایی سال جاری در جدول عکس3 قابل مشاهده است. تا پایان آذر ماه در خصوص اقلام خودرویی مورد اشاره 46 هزار دستگاه وارد کشور شده بود.
 

گفتنی است، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی برخی دستگاههای دولتی، به طور کلی در 10 ماهه ابتدایی سال 58 هزار خودرو وارد کشور شده است. دلیل اختلاف آمار واردات خودرو از سوی گمرک و سایر دستگاههای دولتی هنوز مشخص نشده است.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۲۳
وحشتناكيش چي بود؟چيزيه ٥٨٠٠٠ خودرو براي ٨٠ ميليون نفر آدم و كشور ثروتمند؟!!!
این آمار وحشت ناکه یا آمار کشته های خودورهای داخلی؟
البته تفاوت آمار خوب نیست؟
دقیقا منظورتون از واردات وحشتناک چی بود؟ سال 95 حدود 44 هزار دستگاه امسال حدود 46 هزار دستگاه، با توجه به آمار تولید خودرو در کشور این مقدار واردات حتی 3درصد تولیدات داخلی هم نمی شود؟!!!
وقتي باپيشرفت دنياپيشرفت نميكنيم بايدخودروواردكنيم
واقعا" آماردرسته ؟؟؟!! .... اگر این همه خودرو وارد شده پس چرا به بازار در طی این مدت خودرو کم عرضه شده بود و قیمت ها بالا رفت و نمایندگی ها از تحویل خودرو امتناع می کردند ....؟؟؟!!!!
اکثر خودرو هایی که وارد کشور میشود چینی هستند جای محصولات تویوتا خالیست
پولی که باید صرف خرید یا تعمیر دستگاه های سی تی اسکن در خراسان جنوبی بشه صرف واردات خودرو میشه و مردم هم خوشحالن که دلار ارزونه!!!
چیش وحشتناکه؟! آمار تولید خودروهای بی کیفیت ساخت داخل که وحشتناک تره
کجای این وحشتناک است برای خودرو ساز داخلی وحشتناک است ولی برای مردم وحشتناک نیست
نميدونم چيش وحشت ناكه؟؟؟ وحشت ناك اينه مردم توي پرايدي بشينن و بميرن كه اولا هيچ ايمني نداره دوما نامرغوبه سوما قيمتش اين نيست .
الان سانتافه با اون عضمت توي ايمني 25000 دلاره اين وحشت ناكه كه مسولين دلشون براي مردم نميسوزه .

رقابت رقابت
حالا چرا وحشتناک ؟؟؟؟
46000 دستگاه رو میگی آمار وحشتناک؟؟؟؟
خوب چه اشکال داره؟ اینا خودروهای با کیفیت هستن که ایجاد آلودگی نمیکنن. حالا اگه خودروسازهای داخلی یک میلیون خودرو غیر ایمن تولید کنن که قاتل محیط زیست و جان ایرانیاست میشه رکورد و جایزه هم میگیرن.
وحشتناک تعداد تلفات خودرو های وطنی است
ای کاش آمار وحشتناک تولید بی رویه خودروهای بی کیفیت تولید داخل را هم ارائه می دادید حداقل با واردات این خودروها تعداد زیادی از خودروهای فرسوده از رده خارج شده اند تولیدات داخل که اقدام به این کار نمی نمایند
مگه مواد مخدر وارد شده که میگی وحشتناک!!!!!!!
چه وحشتناکی ؟؟ شماها خیابانها را مگر نمیبینید دیگر ماشینی غیر از خارجی و چیتی درونش رفت و آمد میکند جز چهارتا تاکسی !!
دقیقا درست می گی
وحشتناکه!
اونوقت این همه ماشین های بی کیفیت داخلی و چینی وحشتناک نیست !
نمیدانم نویسنده این مطلب کیست اما این تعداد بسیار بسیار اندک خودرو وارداتی چرا باید وحشتناک باشد؟؟؟ اولا در مقایسه با تولید 1200000 دستگاه خودرو بی کیفیت وطنی نه تنها زیاد نیست که یه شکل وحشتناکی کم و فاجعه بار است یعنی کمتر از 5% وقتی میزان مصرف سوخت و ایمنی و آلایندگی آنها مقایسه شود معنی وحشتناک مسخص میشود ثانیا نزدیک به بیست هزار میلیارد تومان فقط بابت حقوق ورودی از آنها اخذ شده سایر مبالغ بماند ......... انصاف خوب نباشد بد هم نیست منصف باشیم
آمار وحشتناک؟!!!!
چیزی که نمیتونی تولید کنی باید واردکنی!
از آمار وحشتناک تولیدات بی کیفیت و تصادفات خودرو های داخلی هم بگید!
اگر خودروها از برند معروف و باکیفیت باشند چه اشکالی داره به تعداد زیاد وارد بشه. هرچی باشه ضررش از خودروهای تولیدات داخل در همه زمینه ها کمتره.
این آمار کجاش وحشتناکه؟ در مقابل 700-800 هزار تولید خودروهای بی کیفیت وطنی هیچ هم وحشتناک نیست.
فقط دو هزار تا از پارسال بیشتره
آمار وحشتناک !!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل