بازدید 28312
۸

سرنوشت مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه

کد خبر: ۷۷۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴ 13 February 2018
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در پایه هفتم برگزار نمی‌شود، گفت: مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه طی سه سال حذف خواهند شد.

به گزارش فارس، علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در خصوص «سرنوشت مدارس نمونه دولتی در دوره اول متوسطه»، اظهار داشت: حذف آزمون از مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان در پایه هفتم صورت می‌گیرد، اما آزمون ورودی پایه دهم این مدارس برقرار است.

وی ادامه داد: قبلاً برای ورود دانش‌آموزان به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی دوره دوم متوسطه دو آزمون برگزار می‌کردیم، اما امسال تنها یک آزمون برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مدارس نمونه دولتی در دوره اول متوسطه طی 3 سال حذف می‌شود؛ به این شکل که امسال این مدارس در دوره اول متوسطه ورودی دانش‌آموز ندارند و فقط پایه‌های هشتم و نهم در این مدارس تحصیل می‌کنند.

زرافشان بیان داشت: وقتی این دو پایه به تدریج خارج شدند، این مدارس به صورت دولتی و عادی می‌شوند و پس از 3 سال، این نوع مدارس در متوسطه دوره اول، از سیستم آموزشی حذف خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۸
واقعا فکر کردید مردم موش ازمایشگاهی هستند. هر روز یک تصمیم!!!!!!!
با عرض تسلیت به بنگاه های تست زنی که کودکی بچه هایمان را به گروگان گرفته بودند. برایشان صبر جمیل آرزومندیم
کار بسیار خوبی بود
من خودم راهنمایی در روستا درس خواندم ولی آن زمان ما حتی بلد بودیم برق کشی یک خونه را انجام دهیم ولی الان یکی از اقوام ما در متوسطه دوم تیزهوشان درس میخونه ولی برق کشی بلد نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
معیار برق کشیه؟
واقعا که
اولین اشکال به این موضوع اقدام دیر هنگام است
دوم حذف خدمات حداقلی دولت
با سلام و احترام طرح شهاب به صورت آزمایشی در تعدادی از مدارس ابتدایی کشور به صورت آزمایشی اجرا شده مثلا منطقه دو تهران جزئ پایلوت نیست یک مرتبه بهمن ماه اعلام میکنند آزمون تیز هوشان حذف شد و طرح شهاب (شناسائی و هدایت استعدادهای برتر) هم برای ما اجراء نشده و بچه های ما هم قربانی تصمیمات بدون کارشناسی شدند و هدر رفتن استعدادهای بچه های مظلوم ما قربانی سیاستهای غلط ر
آیا مطبوعات به عنوان صدای ملت حرف منطقی ما را منتقل میکند
من خودم در مدرسه راهنمایی نور (از مدارس معروف نمونه دولتی) درس خوندم. درسته که آزمون داشت و سختگیر بودن ولی نتیجه کار این بود که دانش‌آموز با استعداد شناخته می‌شد و تربیت می‌شد برای رفتن به دبیرستان نمونه دولتی مناسب با علاقه و استعدادش و در کل خروجی این سیستم مهندسان و پزشکان با استعداد بود. با حذف این مدارس، دانش‌آموز با استعداد کنار دانش‌آموزان عادی و بعضاً بی‌استعداد قرار می‌گیره و کم کم مثل اونا میشه. چون دلیلی برای تلاش بیشتر و رقابت نمیبینه!
پس پیییش بسوی نابودی آینده ایران...
حواستون هست معلم های حق التدریس این مدارس بیکار میشن؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار