بازدید 5651
لیگ قهرمانان آسیا

دبل باخت تراکتور و ذوب آهن درشب اول/امیدها به سرخابی

شاگردان ساغلام روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدند تا در روزی که تراکتورسازی از حمایت هوادارانش محروم شده بود، اولین شکست مربی ترک پس از حضور در فوتبال ایران رقم بخورد و رقابت های آسیایی برای دومین نماینده ایران نیز مانند ذوب آهن با شکست آغاز شود.
کد خبر: ۷۷۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ 12 February 2018

هر دو نماینده ایران در شب نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مغلوب حریفان پرستاره عرب خود شدند. تراکتورسازی مقابل الاهلی عربستان و ذوب آهن برابر الدحیل قطر تسلیم شدند  تا تیم‌های ایرانی آغازی ناامیدکننده داشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های تراکتورسازی و الاهلی عربستان از ساعت 19 امشب (دوشنبه) در دیدار نخست خود در گروه A لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ورزشگاه السیب مسقط عمان به مصاف هم رفتند، دیداری که در پایان به پیروزی یک بر صفر تیم عربستانی انجامید. تک گل تیم الاهلی عربستان را مهند احمد در دقیقه 68 وارد دروازه ژوردی آلمیدا کرد تا تراکتورسازی در نخستین دیدار خود در فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا عمان را با دست خالی ترک کند.

ساعتی پیش از تراکتورسازی، ذوب‌آهن دیگر نماینده ایران هم کار خود را در فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان با شکست سنگین مقابل الدحیل قطر آغاز کرده بود. تک گل ذوب‌آهن را در این بازی کی‌روش استنلی سوارز در دقیقه 13 نیمه اول به ثمر رساند ولی برای حریف نیز کریم بودیاف در دقایق 74 و 75 طی یک دقیقه دو بار و سپس یوسف مساکنی در دقیقه 84 موفق به گلزنی شدند تا باختی سنگین برای قلعه نویی در آسیا رقم بخورد.

دیدار الدحیل قطر و ذوب‌آهن اصفهان

تراکتورسازی در حالی امشب متحمل شکست شد که ساغلام در سه دیدار قبلی خود در این تیم در لیگ برتر شکستی را تجربه نکرده بود، اما با این شکست، تراکتورسازی و ساغلام راه ذوب‌آهن و قلعه‌نویی را ادامه دادند تا دومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق به کسب امتیاز نشود. حالا باید منتظر دیدار فردای پرسپولیس و استقلال مقابل رقبای خود باشیم تا شاید سرخابی‌های پایتخت به ناکامی‌های تیم‌های ایرانی در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا پایان بدهند. آیدا جومپی از ژاپن کار قضاوت دیدار تراکتورسازی - الاهلی عربستان را برعهده داشت. او به صالح العجمان از الاهلی و محمد ایران‌پوریان و رضا شربتی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر