بازدید 4920

حمایت همه‌جانبه رهبر انقلاب از کشاورزی

کد خبر: ۷۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 12 February 2018
وزیر جهاد کشاورزی در مراسم معارفه نماینده جدید، ولی فقیه در این وزارتخانه گفت: سرمایه‌گذاری برای آب و خاک کشور در سال‌های اخیر با حمایت مقام معظم رهبری بی‌سابقه بوده است.
 
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تودیع آیت‌الله حسن عالمی و معارفه حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، نماینده جدید ولی فقیه در این وزارتخانه گفت: از آیت‌الله عالمی در طول سالیان متمادی، درس‌های زیادی آموختیم و از خدمات و زحمات ایشان بهره‌مند شدیم.

وی با طلب دعای خیر و حلالیت از عالمی افزود: به حجت‌الاسلام تقوی خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم قدم‌های موثر، بیش از پیش در وزارتخانه با همکاری ایشان برداشته شود.

حجتی یادآور شد: من با جناب تقوی در شهر کرد همکار بودم، ایشان امام جمعه بود و من در جهاد سازندگی فعالیت می‌کردم، البته این همکاری یک سال بیشتر به طول نکشید و بنده به جبهه‌های جنگ رفتم.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: باید از این تریبون از مقام معظم رهبری تشکر ویژه‌ای بابت حمایت از کشاورزی و کشاورزان داشته باشم، دغدغه ایشان همواره حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی است.

حجتی تصریح کرد: شهادت می‌دهم که سرمایه‌گذاری برای آب و خاک کشورمان در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است که این مهم با حمایت‌های معنوی و اعتباری مقام معظم رهبری و پیشنهادات رئیس جمهور و مجلس محقق شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار