بازدید 3313

مخالفت کمیسیون تلفیق با افزایش عوارض سیگار

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش از مخالفت با افزایش عوارض سیگار و عملکرد بر اساس برنامه ششم توسعه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 12 February 2018

علی بختیار در گفت وگو با خانه ملت، در تشریح نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال97 گفت: عوارض سیگار به دلیل ایراداتی که داشت از صحن علنی مجلس به کمیسیون تلفیق بازگشت که در نشست امروز کمیسیون پس از طرح پیشنهادهای مختلف مصوب کرد که بر اساس برنامه ششم توسعه درباره عوارض سیگار عمل شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی افزود: وضع عوارض بر سیگارهای وارداتی به این دلیل ایراد داشت که درصد عوارض سیگارهای وارداتی کمتر از سیگارهای داخلی بود لذا کمیسیون با این پیشنهادات مخالفت کرد، در نهایت مقرر شد بر اساس قانون برنامه ششم توسعه درباره عوارض سیگار عمل شود.

فعالیت مجدد کارگروه‌هایی که برای مسائل احصاء شده مهم کشور در کمیسیون تلفیق تشکیل شده بود

وی ادامه داد: پیشنهادی در کمیسیون مطرح شد مبنی بر اینکه از سیگارهای وارداتی مالیات اخذ شود اما از سیگارهای داخلی مالیات اخذ نشود چرا که تولیدکنندگان داخلی دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توان بار بیکاری آنها را بر دوش کشید و برای تولیدکنندگان داخلی مشکلاتی ایجاد می‌کند که این پیشنهاد رأی نیاورد.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از تصمیمات دیگر در نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 یادآور شد: کارگروه‌هایی برای مسائل احصاء شده مهم کشور در کمیسیون تلفیق تشکیل شده بود که مقرر شد این کارگروه‌ها مجدداً فعال شود تا مباحثی که در آخرین نشست صحن علنی توسط رئیس مجلس عنوان شد مورد بحث و بررسی قرار گیرد و قوانین مرتبط با آن تدوین شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پیشنهادات در قالب موارد الحاقی به لایحه بودجه سال 97 به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل