بازدید 2069

مهلت ثبت نام جشنواره بین‌المللی سیمرغ تمدید شد

کد خبر: ۷۷۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 12 February 2018

بنابر اعلام دبیرخانه دائم نهمین "جشنواره بین المللی سیمرغ" مهلت ثبت نام در سامانه این جشنواره برای دومین بار تمدید شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت تمدید اولیه جشنواره سیمرغ وزارت بهداشت در تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه، دبیرخانه جشنواره به منظور ایجاد فرصت برای شرکت مخاطبینی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در "جشنواره بین‌المللی سیمرغ" نشدند، مهلت شرکت در این جشنواره را تمدید کرد.

بر این اساس، دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی حداکثر تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا در این جشنواره ثبت نام و تا ۲۸ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه‌های دانشگاهی جشنواره تحویل دهند.

همچنین دانشجویان دانشگاه‌های غیر علوم پزشکی (سراسر کشور) حداکثر تا ۲۷ بهمن فرصت ثبت نام داردند و باید تا تاریخ ۳۰ بهمن باید آثار خود را به دبیرخانه دائم جشنواره در تهران ارسال کنند. آثاری که بعد از مهلت مذکور ثبت نام شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

این جشنواره در بخش آزاد ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی کشور، بخش فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور و بخش بین الملل با موضوع فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائم جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت، مهلت ثبت نام و ارسال آثار از ۱۱ آبان‌ماه تا ۲۷ بهمن‌ماه ۹۶ در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره www.festivalf.ir مراجعه کنند.

به گزارش مفدا،‌ جشنواره بین المللی سیمرغ که نامش برگرفته از سیمرغ افسانه‌ای در ادبیات ایران به عنوان مرغ درمانگر و نماد جدید جامعه پزشکی است در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، بهار ۱۳۹۷در شهر تهران برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر