بازدید 5623

اتفاقی عجیب درلیگ یک/دوگل دقیقه96و تساوی بازی2برهیچ باخته!

در عجیب ترین بازی این فصل لیگ یک ، آلومینیوم که نتایج خوبی مقابل رقبای بالای جدولی گرفته بود، امروز در خانه دو گل از ماشین سازی دریافت کرد و این نتیجه تا دقیقه 96 ادامه داشت اما میزبان موفق شد در یک دقیقه دو بار گلزنی کند و نتیجه را به تساوی برگرداند!
کد خبر: ۷۷۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 12 February 2018

هفته بیست‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال با شکست برق جدید شیراز و پیروزی مس رفسنجان و تساوی در یک دیدار آغاز شد. سوژه عجیب اما مساوی شدن بازی دو بر صفر باخته اراکی ها در خانه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز (دوشنبه) با انجام سه دیدار از ساعت 14 آغاز شد که رحمان رضایی سرمربی جدید برقی جدید هم نتوانست مانع روند شکست های این تیم سابقا مدعی شود و به نظر می رسد تیم برق بطور کامل شانس صعود به لیگ برتر را از دست داده باشد.

در عجیب ترین بازی این فصل لیگ دسته اول ایران تیم آلومینیوم اراک که نتایج خوبی مقابل رقبای بالای جدولی گرفته بود، امروز در خانه دو گل از ماشین سازی تبریز دریافت کرد و این نتیجه تا دقیقه 96 ادامه داشت اما در کمال شگفتی میزبان موفق شد در یک دقیقه دو بار گلزنی کند و نتیجه را به تساوی برگرداند!

تیم فجرسپاسی نیز تا دقیقه 70 مقابل میزبانش ایرانجوان بوشهر با یک گل پیش است تا در صورت حفظ این برد در پایان بازی، به جمع مدعیان اضافه شود.

نتایج مسابقات امروز

برق جدید شیراز صفر - مس کرمان یک
گل: احمد حسن‌زاده (13)

شهرداری تبریز یک - مس رفسنجان 2
گل‌ها: محسن ورزکار (45 -گل‌به‌خودی) برای شهرداری و امیر خدامرادی (41) و جواد ملایی (69) برای مس رفسنجان

آلومینیوم اراک 2 - ماشین‌سازی تبریز 2
گل‌: سجاد آقایی (4+90) و حمید غلامی (5+90) برای آلومینیوم و حسین قره‌داغی (5) و سعید مهری (87) برای ماشین‌سازی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل