بازدید 5170

چرا کریمی با وکیلش به فدراسیون فوتبال نرفت؟

کد خبر: ۷۷۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 12 February 2018

علی کریمی در پاسخ به این سوال که چرا به همراه وکیل خود در جلسه امروز کمیته انضباطی فدراسیون حضور نیافته است، گفت: وکیل من در مسائل فوتبالی کاری انجام نمی دهد. محرومم کنند هم کردند و نمی شود کاری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سپیدرود ادامه داد: در مورد اینکه گفتید من در بازی با استقلال استعفا دادم و باید بگویم من استعفا ندادم، استعفا وقتی قبول است که کلمه استعفا در آن گفته شود. من دست باشگاه را باز گذاشتم و اگر تصمیمی گرفتند برای من قابل اجرا است. کمتر مربی ای این کار را انجام می دهد اما من میخواستم حقی از باشگاه ضایع نشود و با دل و جان آن را می پذیرم.

 وی در خصوص اینکه آیا در این جلسه به دنبال پاسخ سوالات خود خواهد بود یا خیر گفت: من سوالاتی داشتم که باید می پرسیدم. وقتی شما نمی پرسید من باید می پرسیدم. در مورد آرمناک پطروسیان گفتم و او را پیدا کردند و پاسخ داد اما چطور آن سایت رفت پاسخ این کار را گرفت اما بقیه سوالات را جواب ندادند. اگر آرمناک آن کار را کرده بودند هم مگر الان می‌آمدند بگویند من با مدیر باشگاهم این کار را کردم؟ بعضی اوقات برای گرفتن سوالی تا آفریقا می‌روید اما بعضی اوقات همین بغل گوش‌تان نمی‌روید. وی ادامه داد: من احضاریه نمی‌ترسم. همین که در سایت رسمی فدراسیون پاسخ گو باشند برایم کافی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار