بازدید 2277

زمان برگزاری آزمون‌های پیش کارورزی و علوم پایه

کد خبر: ۷۷۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 12 February 2018

آزمون‌های پیش کارورزی و علوم پایه روز پنج شنبه ۱۷ اسفندماه ۹۶ در دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز، تبریز، تهران، زنجان، کرمان، مازندران، مشهد و همدان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبت نام آزمون‌های پیش کارورزی و علوم پایه که از چهارم بهمن ماه آغاز شده بود تا پنج شنبه ۲۶ بهمن ادامه دارد.

این آزمون روز پنج شنبه ۱۷ اسفندماه ۹۶ در دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز، تبریز، تهران، زنجان، کرمان، مازندران، مشهد و همدان برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان در مهلت معین شده می‌توانند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی میان دوره مراجعه کرده و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور هم که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده‌اند، لازم است قبل از ثبت نام مبلغ یک میلیون ریال به صورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند و با ارائه پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون‌ها، ثبت نام کنند.

گفتنی است؛ ثبت نام این دسته از داوطلبان به صورت مشروط است و صدور کارت ورود به جلسه آزمون منوط به تایید مرکز خدمات آموزشی خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان