بازدید 6237

برف و باران به جاده‌ها برگشت

کد خبر: ۷۷۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 12 February 2018
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محور‌های مواصلاتی درگیر برف و باران را اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شروع تغییرات جوی در برخی از محور‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش‌ها بیشتر به شکل باران بوده و حجم بارش برف در استان‌ها و محور‌های مواصلاتی به شکل بارش‌های قبلی نیست، ولی لازم است تا مسافرانی که قصد تردد در گردنه‌های برفگیر و ارتفاعات را دارند، حتماً زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در محور شاهین دژ-تکاب در آذربایجان غربی بارش‌ها به شکل برف است اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس، بارش برف در محور‌های هراز و چالوس ادامه دارد و احتمالا این بارش‌ها در محور فیروزکوه نیز آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: شدت بارش و یخ زدگی معابر در محور تهم به زنجان به اندازه‌ای است که تردد بدون زنجیرچرخ در این جاده امکان پذیر نیست.

رحمانی گفت: علاوه بر این موارد بارش باران در محور‌های سردشت -پیرانشهر در آذربایجان غربی، گرمسار-سمنان در استان سمنان، گردنه آوج و دوخان در همدان و چمن بید به جنگل گلستان در خراسان شمالی گزارش شده و این شرایط در اکثر محور‌های مواصلاتی استان تهران نیز ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: پلیس راه آمادگی کامل برای تغییرات بیشتر جوی را دارد و جاده‌ها دائماً توسط دوربین‌های نظارتی مورد رصد و پایش هستند و در صورت تغییرات بیشتر و بروز مشکلات ترافیکی، حتماً موضوع در اسرع وقت به اطلاع هموطنان خواهد رسید. البته لازم است رانندگان نیز با در اختیار داشتن تجهیزات زمستانی و توجه به توصیه‌های پلیس، همکاری لازم را داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار