بازدید 7071

ورود سامانه بارشی جدید به پایتخت

کد خبر: ۷۷۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 12 February 2018
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور پیش‌بینی می‌شود که در شهر تهران از فردا شب تا روز چهارشنبه شاهد بارش باران باشیم.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تهران، با اشاره به وضعیت آب و هوایی تهران اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور پیش‌بینی می‌شود که در شهر تهران از فردا شب تا روز چهارشنبه شاهد بارش باران باشیم.

وی ضمن اشاره به اینکه امروز در اکثر ساعات هوای تهران ابری است افزود: در ارتفاعات و شهرستانهای فیروزکوه و دماوند بارش برف پیش‌بینی شده، از اینرو از رانندگان می‌خواهیم جهت تردد در مسیرهای شمالی تمهیدات لازم را در نظر گرفته و حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: از فردا شب تا روز چهارشنبه در ارتفاعات شمال تهران بارش برف را داریم، بر همین اساس نیز تا چهارشنبه که موج از کشور خارج شود هوا صاف و آلودگی کم می‌شود.

وظیفه با اشاره به وضعیت جوی در پایان هفته عنوان کرد: پنج‌شنبه وضعیت خاصی را نداریم، اما از روز جمعه مجدداً روند افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که از روز شنبه آینده نیز شاهد ورود سامانه جدید بارشی به کشور هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان