بازدید 3950

آخرین وضعیت پرونده متهمان مرتبط با جاسوسی

کد خبر: ۷۷۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 12 February 2018
رییس دادگاه انقلاب گفت که پرونده افراد دستگیر شده مرتبط با جاسوسی در دادسرای امنیت مطرح است و هنوز به دادگاه انقلاب نیامده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با ایسنا درباره دستگیری چند نفر مرتبط با یک پرونده جاسوسی، بیان کرد: پرونده افراد دستگیر شده فعلا در دادسرای امنیت مطرح است.

وی افزود: پرونده این افراد پس از رسیدگی در داسرای امنیت به دادگاه انقلاب ارسال می‌شود؛ البته تاکنون پرونده به دست ما نرسیده است.

غضنفرآبادی از تعداد این افراد اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: اتهامات این افراد، جاسوسی است.

به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران روز شنبه - ۲۱ بهمن ماه - از شناسایی و دستگیری چند متهم مرتبط با یک پرونده جاسوسی خبر داد و در خصوص اقدامات متهمان پرونده گفت که این افراد در قالب اجرای پروژه‌های علمی و محیط زیستی نسبت به جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی کشور در حوزه‌های استراتژیک اقدام می‌کردند که با هوشیاری و رصد اطلاعاتی یکی از نهاد‌های امنیتی کشور دستگیر و توسط دادستانی تهران بازداشت شده‌اند.

اخیرا اخباری مرتبط با درگذشت فردی به نام کاووس سیدامامی استاد دانشگاه و کارشناس محیط زیست که در زندان بازداشت بوده منتشر شد که این اخبار حاکی از خودکشی این فرد داشته است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به رسانه‌ها گفته است که چنین خبری را شنیده، ولی از جزییات آن اطلاعی ندارد.

رییس دادگستری استان تهران نیز اطلاع رسانی درباره پرونده دستگیری چند نفر مرتبط با یک پرونده جاسوسی را به کامل شدن تحقیقات اولیه موکول کرده است.

در این خصوص اسامی افراد دیگری هم گفته می‌شود که ایشان نیز از فعالان محیط زیستی هستند که هنوز هیچ مقام رسمی درباره آن‌ها اطلاع‌رسانی نکرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر