بازدید 11331
۱
رئیس پلیس‌راه گیلان خبر داد

ترافیک سنگین در جاده قدیم رشت- قزوین

رئیس پلیس‌راه گیلان از ترافیک سنگین محور جاده قدیم رشت- قزوین در عصر امروز خبر داد و گفت: محور آزادراه رشت- قزوین بیش از دو هفته است که به علت عرشه‌گذاری پل راه‌آهن در محدوده استان قزوین مسدود است.
کد خبر: ۷۷۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 11 February 2018

رئیس پلیس‌راه گیلان از ترافیک سنگین محور جاده قدیم رشت- قزوین در عصر امروز خبر داد و گفت: محور آزادراه رشت- قزوین بیش از دو هفته است که به علت عرشه‌گذاری پل راه‌آهن در محدوده استان قزوین مسدود است.

حسین محمدپور امشب در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به ترافیک سنگین در محور رشت-قزوین اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات 22 بهمن از بعد ظهر امروز شاهد خروج مسافرین به سمت تهران بودیم که این خروج در اواخر وقت ترافیک سنگینی را در محدوده مذکور ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه عصر امروز مسیرهای منتهی به محور شمال به جنوب در جاده تهران ترافیک پرحجمی را داشت، افزود: حدود ساعت 16 امروز در محدوده گلسرک امامزاده هاشم(ع) و ورودی شهرهای رودبار، منجیل و لوشان در جاده قدیم شاهد تراکم حجم ترافیک بوده‌ایم.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان از انسداد دوهفته‌ای آزادراه رشت- قزوین خبر داد و گفت: محور آزادراه منجیل به قزوین در لاین شمال به جنوب بیش از دو هفته است که به علت عرشه‌گذاری پل راه‌آهن در محدوده استان قزوین مسدود است و هدایت ترافیک در محور جاده قدیم صورت می‌گیرد.

محمدپور با اشاره به زمان بازگشایی محور آزادراه رشت- قزوین در لاین شمال به جنوب گفت: در هشتم بهمن‌ماه و قبل از بارش برف اعلام کرده بودند که ظرف 15 روز آینده عملیات عرشه‌گذاری راه‌آهن در محدوده استان قزوین به پایان می‌رسد اما بازدیدی که امروز از منطقه عملیات پل راه‌آهن داشتیم، حجم کار بسیار زیاد است و هنوز اطلاع دقیقی از پایان کار در دسترس نیست.

وی به مسدود ساختن محور رشت- قزوین به دلیل عدم همکاری رانندگان در محدوده گیلان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مسیر رشت به قزوین مسدود بوده بعضی از رانندگان با بی‌توجهی به توصیه‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی از راه‌های فرعی و غیرقابل دسترسی منجیل به سمت اتوبان مسدودشده عبور کردند که با خیل عظیمی از خودروهای عبوری متوقف‌شده مواجه شدیم.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اشاره به اینکه در کل حوزه استحفاظی محورهای مواصلاتی استان گیلان شاهد ترافیک روان هستیم گفت: طی بعدازظهر امروز در هیچ جایی از استان گیلان مورد خاصی در بحث مسدود بودن راه نداشتیم اما حجم بالای ترافیک در مسیر رودبار، منجیل و لوشان را شاهد بودیم که علت آن‌هم هدایت ترافیک در جاده قدیم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
بهتر نبود به جای مسدود کردن یک آزاد راه یه جاده فرعی کنارش درست میکردند بعد شروع به کار کنند، تا این همه ترافیک نشه این ترافیک در روز عادی هم مشاهده میشود ،بعدش مگه آزاد راه مسدود نیست چرا باز دارند عوارض میگیرند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس