بازدید 6121
۱

ورود پدافند غیرعامل به موضوع هک ۲ سایت

کد خبر: ۷۷۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 11 February 2018

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: موضوع هک شدن سایت دو روزنامه قانون و آرمان را بررسی و در اسرع وقت گزارشی از نتایج آن اعلام می‌کنیم.

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به هک شدن سایت روزنامه‌های قانون و آرمان گفت: هنوز ارزیابی دقیقی از این موضوع نداریم اما حتما آن را بررسی می‌کنیم و به نتیجه می‌رسانیم.

وی با تأکید بر اینکه سایت‌های رسانه‌ها و خبرگزاری‌‌ها جزو مراکز حساس از لحاظ پدافند غیرعامل هستند و می‌‌بایست از حداقل امنیت برخوردار باشند و موارد امنیت سایبری در آنها رعایت شود، درباره بررسی موضوع هک شدن سایت دو روزنامه آرمان و قانون، اظهار داشت: موضوع هک شدن سایت دو روزنامه قانون و آرمان را بررسی و در اسرع وقت گزارشی از نتایج آن اعلام می‌کنیم.

سردار جلالی خاطرنشان کرد: طبیعتا سایت‌های خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها باید از امنیت بالایی در حوزه شبکه برخوردار باشد، این مسئله در دستورکار ما در سازمان پدافند غیرعامل قرار دارد.

به گزارش تسنیم، شب گذشته اخباری جعلی و سراسر کذب بر روی خروجی سایت‌های روزنامه‌های آرمان و قانون قرار گرفت که بلافاصله این روزنامه‌‌ها اعلام کردند که سایت‌هایشان هک شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
هک شدن سایتها نشان از پایین بودن یا نبود ایمن سازی لازم است که اکثرا بدیلیل هزینه نکردن است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر