بازدید 3530

بورس بازان آمریکا ۲۴میلیارد دلار از وال استریت برداشت کردند

به دلیل سیکل زیان دهی بورس های آمریکایی و ترس سرمایه گذاران، ۲۴ میلیارد دلار از صندوق های بورس این کشور توسط بورس بازان برداشت شد.
کد خبر: ۷۷۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 11 February 2018

به دلیل سیکل زیان دهی بورس های آمریکایی و ترس سرمایه گذاران، ۲۴ میلیارد دلار از صندوق های بورس این کشور توسط بورس بازان برداشت شد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، بر اساس داده های بدست آماده، برآورد می شود که سرمایه گذاران در بورس های آمریکایی در هفته منتهی به هفتم فوریه ۲۳.۹ میلیارد دلار از صندوق های متمرکز در بورس های ایالات متحده برداشت کرده باشند که این رقم از سال ۱۹۹۲ میلادی به بعد بی سابقه گزارش می شود.

آمارها نشان می دهد که سرمایه گذاری های شبه نقدی در هفته گذشته در بورس های آمریکایی ۳۰.۸ میلیارد دلار بوده است. اما زیان دهی صندوق های بورس آمریکا طی هفته گذشته در مجموع ۲۳۶ میلیارد دلار برآورد می شود.

همچنین هفته گذشته درحالی‌که نگرانی‌ها از احتمال افزایش تورم، بازارهای مالی را به لرزه درآورده بود، بازار سهام آمریکا در سیر زیان دهی فرو رفت و وال‌استریت با بزرگترین سقوط خود از سال ۲۰۱۱ میلادی به بعد روبرو شد؛ ضمن اینکه این رویه سهام کشورهای آسیایی را با خود پایین کشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار