بازدید 5317
بازتاب

واکنش استقلال به دو شاکی جدید/حمله به دلال خارج نشین!

بواسطه یک دلال که روابط مالی و ... با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دارد و از این منظر درآمدهای بسیاری بدون پرداخت حقوق دولتی از جمله مالیات و ... کسب کرده است - شکایات متعددی برعلیه باشگاههای ایرانی در مراجع خارج از کشور مطرح شده
کد خبر: ۷۷۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 11 February 2018

توفیقی نسبت به اتفاقات هفته گذشته و برخی شکایت های جدید از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به حواشی رخ داده پیرامون این باشگاه درباره شکایت های جدید خارجی، با انتشار متنی واکنش نشان داد. توفیقی در این باره نوشت:

« در آستانه اعزام تیم به مسابقات آسیایی، متاسفانه کماکان شاهد حاشیه سازی و نامه نگاری دلال های فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم.در اینکه مطالبات گذشته باید پرداخت شود، جای هـیچ بحثی وجود ندارد اما امکان پرداخت کلیه بدهی های گذشته بصورت یکجا وجود ندارد.متاسفانه دلال هایی که بدنبال کسب منافع شخصی هستند با ابزار قرار دادن بازیکنان و مربیان سابق و نامه نگاری با مراجع خارج از کشور - فشار بی سابقه ای به باشگاه وارد نموده اند. رد پای برخی از دلال های مذکور در پرونده بازیکنان خارجی شاکی در فیفا کاملا قابل مشاهده است.

قابل توجه هـواداران عزیز ، ظرف چهارماه گذشته بیش از ٦میلیارد تومان بدهی داخلی پرداخت کرده ایم. با یک حساب سرانگشتی هزینه های عمرانی و توسعه ای باشگاه صرف بدهی های گذشته می شود و البته دلال های فرصت طلب در حال کسب رزق حلال.
ظرف چندین ماه گذشته و بواسطه یک دلال که روابط مالی و ... با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دارد و از این منظر درآمدهای بسیاری بدون پرداخت حقوق دولتی از جمله مالیات و ... کسب کرده است - شکایات متعددی علیه باشگاه های ایرانی در مراجع خارج از کشور مطرح شده که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه بشدت باشگاهها را با مشکل مواجه کرده است. در این شرایط متاسفانه برخی از کسانی که مهمترین دلیل حضور و بروزشان در اجتماع ، بازی فوتبال و باشگاه بزرگ استقلال بوده است، در دام دلال های فوتبال افتاده و شکایاتی را در مراجع خارج از کشور مطرح نمودند که اگر مصلحت اندیشی نبود و متن شکایات شان را منتشر می کردیم - حتما تعجب همه هـواداران و هر انسان آزاده ای را به هـمراه خواهد داشت. این پاسخ محبت هواداران واقعی فوتبال که در سرما و گرما و با داشتن هزاران مشکل اقتصادی و اجتماعی، به عشق فوتبال و بازیکنانش ، همه سختی ها را به جان می خرند - نیست و نخواهد بود.
از بازیکنان و مربیان سابق باشگاه بزرگ استقلال می خواهـیم که حساب خود را از دلالان مذکور جدا کنند و افتخاراتی را که آفریده اند با زیاده خواهـی دلالان که نه باشگاه برایشان مهم است و نه بازیکن و نه مربی - خدشه دار نکنند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار