بازدید 5437
بازتاب

علیپور یکی از۱۰ستاره AFC دراین فصل لیگ قهرمانان

هالک گلزن تیم شانگهای چین که در عضویت تیم ملی برزیل بوده است در صدر این فهرست قرار گرفته است. بعد از این بازیکن نامدار برزیلی، اکسل ویتسل هافبک تیم ملی بلژیک و بلاشگاه تیانجین در رده دوم قرار گرفته است و عمر عبدالرحمان مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶ نیز در رده سوم است که همچنان در تیم العین حضور دارد
کد خبر: ۷۷۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 11 February 2018

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی ۱۰ستاره این فصل لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد که نام علی علیپور از پرسپولیس نیز به چشم می خورد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، AFC در گزارشی به معرفی ۱۰ ستاره این فصل رقابت ها پرداخته است که نام علی علیپور آقای گل این فصل فوتبال ایران نیز به چشم می خورد. هالک گلزن تیم شانگهای چین که در عضویت تیم ملی برزیل بوده است در صدر این فهرست قرار گرفته است. بعد از این بازیکن نامدار برزیلی، اکسل ویتسل هافبک تیم ملی بلژیک و بلاشگاه تیانجین در رده دوم قرار گرفته است و عمر عبدالرحمان مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶ نیز در رده سوم است که همچنان در تیم العین حضور دارد و این فصل هم به فوتبال اروپا نرفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا که البته به اشتباه نام محسن مسلمان را در معرفی علیپور قرار داده است، درباره بازیکن ایرانی نوشت: علی علیپور این فصل در بهترین شرایط خودش قرار داشته است و توانسته جای خالی مهدی طارمی گلزن اول این تیم که به الغرافه رفته است را به خوبی پر کند. دیگر ستاره های این فصل لیگ قهرمانان آسیا از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به شرح زیر است:

یئوم کی هوون از سوون سامسونگ

جیانیس فتواتزیدیس از الاهلی عربستان

عبدالله عطیف از الهلال

آدرین میرزفسکی از النصر

کنگو ناکامورا از از کاوازاکی

اودلجون ژامبورکوف از نسف قارشی

فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از فردا در منطقه غرب آسیا شروع می شود و تیم های تراکتورسازی، ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس برابر حریفانشان به میدان خواهند رفت.

علیپور یکی از۱۰ستاره AFC دراین فصل لیگ قهرمانان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار