بازدید 3775

بیانیه حزب عدالت و توسعه بمناسبت 22 بهمن

کد خبر: ۷۷۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲ 10 February 2018

حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي با انتشار بیانیه ای بمناسبت 22 بهمن چند نکته را متذکر شد.

به گزارش تابناک،متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالي
ان تنصر الله ينصركم و يثبت اقدامكم
با سلام و احترام به پيشگاه ملت بزرگ ايران
هر ساله با فرا رسيدن بيست و دوم بهمن ماه؛ روزي كه امام خميني آن را يوم الله ناميد خاطره ايثار و پايمردي ملت بزرگ ايران تازه مي شود روزي كه مردم با تكيه بر عزم، انتخاب و درك متعالي سرنوشت آب و خاك مرزبوم خود را از لوث رياست گمراهان و خودفروختگان زدودند و با بذل جان، مال و سرمايه هاي خود خط استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي و ارزشهاي مردم سالاري ديني را در افق اين كهن خاك پر افتخار نگاشتند.
حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي كه خود را از رويش ها، ثمرات و رهروان اين انقلاب تاريخ ساز مي داند با تجديد بيعت با اهداف و آرمانهاي امام و شهيدان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، باور راسخ به ولايت مطلقه قفيه ضمن دعوت از مردم شريف و هميشه در صحنه ايران براي حضور در راهپيمايي عزت بخش و بالنده 22 بهمن اين مناسبت بزرگ را به عموم ملت ايران و خادمان راستين آن بويژه مقام معظم رهبري تبريك و شادباش مي گويد و در همين زمينه اختصارا چند نكته را متذكر مي گردد:
يك. حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي باور دارد دهه فجر فارغ از تنوع سلايق، گرايشات و قوميت ها بهترين و بايسته ترين تجلي گاه وحدت ملت بزرگ ايران و تحكيم ارتباط و هم افزايي مردم با مسؤولين سطوح مختلف نظام است و مي بايست در اين راه عموم مسؤولين التزام خود را به اهداف و آرمانهاي انقلاب نشان دهند.
دو. بازنگري و آسيب شناسي راهي كه تا كنون مسؤولان در نظام پيموده اند از اركان و موجبات توسعه، پيشرفت و سبب جلوگيري از انحرافات و فساد است كه به گسترش عدالت در انقلاب مي انجامد؛ به بيان ديگر مي بايد در آستانه چهل سالگي انقلاب اسلامي ايران برنامه هاي جامع و عزم و اهتمام كافي براي ورود انقلاب و ارزشهاي متعالي آن در عرصه هاي گوناگون تدارك گردد.
سه. پالايش مسير انقلاب از هرگونه فساد، تبعيض و بي عدالتي و لزوم مطالبه، نقد و اعتراض قانوني مردم نسبت به كاستي ها از مهم ترين جنبه هاي پويايي و اميدواري مردم مسلمان و انقلابي به شمار مي رود كه مي بايست به تحقق و عينيت برسد هر چند لازم است پيش بيني گردد سوء استفاده گران و كساني كه در جهالت و فريب بيگانه گان قصد فتنه و بر هم زدن نظم امنيت عمومي جامعه را دارند زمينه بروز و ظهور نيابند.
چهار. معتقديم احزاب، رسانه ها و نخبگان با اتحاد و همدلي مسؤلان ارشد نظام در برابر هرگونه زياده خواهي و دخالت عوامل بيگانه در مناسبات داخل ايران قويا بايستند و استقلال و عزت ملت ايران را در ابعاد گوناگون حفظ و تقويت نمايند.
پنچم. راهپيمايي وحدت آفرين ملت ايران در يوم الله 22 بهمن بايد به انگيزه و سرمايه اي براي زدودن جلوه هاي اشرافي گري در ميان برخي مسؤولان و رفع شكاف هاي اجتماعي بويژه گسست هاي بين نسلي بدل گردد و لازم است مانند ابتداي انقلاب و دفاع مقدس جوانان پاك و متخصص نسلهاي سوم و چهارم زمينه مديريت و سكانداري در عرصه هاي مختلف جامعه را پيدا كنند و مديريت انقلابي به همت و انگيزه جوانان شتاب و سرعت بيشتري در مسير توسعه و عدالت ايجاد كند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس