بازدید 2921

ساعت توقف فعالیت ترمینال غرب

کد خبر: ۷۷۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 10 February 2018

رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به تمهیدات ترافیکی در ترمینال غرب برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: فعالیت این ترمینال برای آماده سازی میدان آزادی، از ساعت 22 امشب(شنبه) متوقف خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا مهماندار با اعلام این خبر افزود: تمامی اتوبوس های ورودی به تهران که مقصد آنها ترمینال غرب است، برای پیاده کردن مسافران الزاما باید به ترمینال جنوب مراجعه کنند.

وی گفت: سایر شهرهای اطراف تهران که از ترمینال غرب مسافران خود را اعزام می کنند، باید طوری برنامه ریزی کنند که امشب قبل از ساعت 22 بتوانند از این ترمینال خارج شوند.

سردار مهماندار درباره تمهیدات ترافیکی مرتبط با فرودگاه مهرآباد در روز 22 بهمن اظهار کرد: خدمات فرودگاه مهرآباد همچنان ادامه داشته و مشکلی برای پروازها وجود نخواهد داشت.

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: برای اجرای تسهیلات ترافیکی لازم برای مسافران فرودگاه مهرآباد، دسترسی به این فرودگاه از بزرگراه شهید ستاری به سمت جنوب، ورودی به جاده مخصوص و ورود به فرودگاه مهرآباد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مسافران برای خروج از فرودگاه مهرآباد می توانند از خیابان معراج وارد ضلع جنوبی میدان آزادی شده و از آن طریق به بزرگراه شهید سعیدی دسترسی پیدا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل