بازدید 2878

زمان آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور غیرانتفاعی

کد خبر: ۷۷۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 10 February 2018

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کدرشته محل های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ 96 ساعت 24 امشب 21 بهمن پایان می یابد.

به گزارش ایرنا، حسین توکلی افزود: مرحله دوم اعلام‌ ظرفیت‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ 96 از سه شنبه 17 بهمن آغاز شده است و تا صبح امروز 21 بهمن ماه تعداد 286 نفر در این مرحله انتخاب رشته کرده اند.

وی ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ 1396 را 837 نفر اعلام کرد.

توکلی گفت: این مرحله با توجه به تقاضای بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی به منظور تکمیل ظرفیت اجرایی شده است و داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌اند، می توانند تا ساعت 24 امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

به گفته وی، گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کد رشته‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در اطلاعیه سازمان سنجش، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ 1 و 2 آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1396 انجام‌ خواهد شد.

توکلی تصریح کرد: هر داوطلب‌ منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ کدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود که‌ در آزمون کدرشته‌ امتحانی‌ مربوط شرکت‌ کرده‌ باشد.

** مدارک ثبت نام غیر حضوری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اعلام شد
دانشگاه پیام نور مدارک مورد نیاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان هجدهمین دوره کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش روز شنه ایرنا از دانشگاه پیام نور، تاریخ ثبت نام غیرحضوری و انتخاب واحد پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هجدهم دانشگاه پیام نور، به زودی از طریق سایت این دانشگاه به نشانی http://www.pnu.ac.ir اعلام می شود.

پذیرفته شدگان برای ثبت نام غیرحضوری باید مدارک مورد نیاز از جمله، تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، عکس 4×3 با زمینه روشن، اصل مدرک کارشناسی و اصل مدر ک کاردانی درصورتی که پذیرفته شدگان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته باشند، را ارائه کنند.

مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان) و تاییدیه سهمیه فقط برای استفاده کنندگان از سهمیه نیز باید توسط پذیرفته شدگان ارائه شود.

برای تسریع در ثبت نام، پذیرفته شدگان باید تصویر مدارک مذکور را با فرم jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت آماده کنند، تا در هنگام ثبت نام در سامانه آموزشی(گلستان) به آدرس اینترنتی(www.reg.pnu.ac.ir) بارگذاری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار