بازدید 6255

درگیری شدید دو بازیکن سابق پرسپولیس

من نمی‌دانم سپاهان چگونه این بازیکنان را گرفته و همین بازیکنان را جذب کرده که اینجای جدول است. سپاهان بهترین تیم آسیا بود اما با این بازیکن ببینید کجای جدول است
کد خبر: ۷۷۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 10 February 2018

بازیکن تیم نفت تهران به درگیری‌هایش در پایان بازی با سپاهان با بازیکن حریف واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد نصرتی درگیری‌هایش با ساسان انصاری در اواخر بازی نفت تهران مقابل سپاهان اظهار داشت: من ساسان انصاری را نمی‌شناسم! او همانی است که از کنار باشگاه پرسپولیس رد شده؟! شما باید در مورد نویدکیا، عقیلی، حسین پاپی و بازیکنان بزرگ از من بپرسید و گرنه ساسان انصاری کیست؟ او بازیکنی است که فقط ناجوانمردانه بازی می‌کند او بار چندمش است که این کارها را می‌کند.

نصرتی ادامه داد: درباره بازیکنی از من بپرسید که در شأن ما باشد و جوابش را بدهم. آن زمانی که من فوتبال بازی می‌کردم انصاری کجا بود؟ برخی بازیکنان تا دو گل می‌زنند به برنامه‌های تلویزیونی می‌روند و آنها را بزرگ می‌کنند. من نمی‌دانم سپاهان چگونه این بازیکنان را گرفته و همین بازیکنان را جذب کرده که اینجای جدول است. سپاهان بهترین تیم آسیا بود اما با این بازیکن ببینید کجای جدول است.نصرتی در پاسخ به این سؤال که آیا انصاری به شما توهین کرد، افزود: او صددرصد به من توهین کرد. او از ابتدای بازی شروع به توهین کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان