بازدید 28644

حقوق اساتید دانشگاه در کشورهای مختلف

کد خبر: ۷۷۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵ 09 February 2018

حقوق اساتید دانشگاه در کشورهای مختلف

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۲۳
حقوق کارگران معلم ها وبازنشستگان وسایر مشاغل دیگر هم بگذارید نه فقط اساتید هدف شما فقط بالا بردن حقوق اساتید است که این لیست حقوقی کشور های دیگه ذو گذاشتید عدالت را در همه مشاغل رعایت کنید نه فقط یه قشر خاص
این ها برای یک پزشک متخصص بیشتر شبیه جک هست.
حقوق اساتید بخصوص قدیمی ها باید منطقی شود. اما درآمد این افراد در مقایسه با پزشکان خیلی ناچیز است.
لطفا وقتی خبرتون در مورد حقوق اساتید درست و دقیق نیست حذف کنید یا اصلاح. من اخیرا از کانادا برگشتم و به عنوان محقق پسادکتری کار میکردم با حداقل حقوق یعنی ۳۰۰۰ دلار در ماه. حقوق اساتید متوسط ۲ تا ۳ برابر این مقدار است. منظورم به دلار آمریکاست. در خبر شما ۲۵۰۰ دلار قید شده است!!!!!
در ایران حدود 1000 دلار .
لطف بفرمایید منابع این اطلاعات را ذکر نمایید. تا جایی که بنده اطلاعات دارم در کشور کانادا یک استادیار تازه استخدام در سال 85000 دلار حقوق اش است و دانشجوی دکتری در ماه 2800 دلار حقوق دریافت می کند. در ایران یک استادیار در شرایط فعلی 740 دلار در ماه حقوق می گیرد. پایه های حقوق بین استادیار، دانشیار و استاد متفاوت است. و یک استاد تمام در امریکا ماهی 15000 دلار حقوق دریافت می کند که البته 30 درصد آن را مالیات می دهد. لطف بفرمایید منابع این اطلاعات را ذکر فرمایید.
کاش حقوق اساتید ایران رو هم مینوشتید که میانگینش در سراسر کشور به ماهانه ۶۰ دلار هم نمیرسه
بنده در سال 54 سه هزار و صد دلار دریافتی داشتم با هزار وپانصد دلار بازنشت واکنون هزار ودویست دلار دریافت میکنم
با سلام، احتراما به نظر میرسد این جدول در مورد کانادا و امریکا حداقل صحیح نباشد، بنده فکر میکنم، این میانگین با احتساب اساتید پاره وقت کالج ها گرفته شده باشد ، چون اساتید تمام وقت یونیورسیتی ها بسیار بالاتر است. مضافا پروژه های پر در امدی هم همیشه در دست دارند. هر استاد معادل این مبلغ رو فقط به هر کدوم از دانشجوهای ارشد یا دکتراش میده، پس خودش حداقل چهار پنج برابر میگیره.
اساتید آنها خیلی بیشتر از کارگر معدن در آزمایشگاهها کار پژوهشی میکنند نه مثل برخی از اساتید اینجا که فقط عنوان استاد را یدک می کشند
ایران بهشت پزشک هاست بدون احتساب درآمد پزشکا، میانگین درآمد در ایران ۲۰۰ دلار خواهد شد البته اگه دلار گرون تر نشه...
حداقل برای استرالیا این اشتباه چون این مقدار دستمزد ( 3440 دلار) در ماه بسیار اندک هست حتی برای کارگر بسیار ساده
فقط پزشكها تو ايران خوب پول ميبرن
این علطه
میشه حقوق معلمها را هم مقایسه کنید
سلام. این امار از کجا آمده. برای امریکا و کانادا که این حقوق دانشجوی دکتراست. پست داکها بیش از این می گیرند. این تجربه خود بنده است.
این مبالغ از متوسط حقوق اساتید تازه کار هم کمتر است چه برسد همه اساتید این کشورها.
تابناک جان تو کانادا حداقل دستمزد حدود ۱۵-۱۴ دلار است یعنی اگر ۴۰ ساعت در هفته با حداقل دستمزد کار کرد ماهیانه می شود ۲۴۰۰ دلار قبل از کسر مالیات...این حداقل دستمزد است مثلا برای کار در رستوران و فروشگاهها....بعد بر چه اساس استاد دانشگاه ۲۵۰۰ دلار درامد دارد در ماه. اینقدر اطلاعات اشتباه منتشر نکنید...حداقل حقوق استاد دانشگاه ۸۰۰۰۰ دلار در سال است که ماهیانه پس از کسر مالیات حدود ۵۰۰۰ دلار میشه
من دارم برای یک موقعیت پست داک توی کانادا اقدام می کنم حقوق این کار که به نوعی دانشجویی هم حساب میشه تقریبا دو برابر این حقوق استادی هست که شما زدین. با توجه به این که منطقیه که بعد از این که استاد (هیت علمی منظورمه) شدی حقوقت باید افزایش پیدا کنه نه کاهش ( چرا که هم اباید درس بدی و وظایف سنگین تری داری هم تخصص و سابقه و مدارج علمیت بالاتر رفته) باید گفت که خیلی پرت گفتین عددها رو. امید وارم که این نظر حذف نشه و به جاش برین اصلاحش کنین. اینم لینک یکی از این موقعیت هایی که می گم:
https://www.postdocs.ubc.ca/award/killam-postdoctoral-research-fellowship
لطفا منبع اين اطلاعات را ذكر بفرماييد.
ببخشید من در کانادا هستم و‌ این اطلاعات شما در مورد حداقل کانادا اشتباه است چون اینجا حداقل حقوق ۱۴ دلار در ساعت و ۲۴۲۶ دلار در ماه هست! اونوقت حقوق استاد شما چطوری برابر حداقل حقوق میشه؟؟؟!! حقوق استادی که تازه شروع به کار کرده بیش از ۵۰۰۰ دلار در ماه هست.
ایران چی؟
برای ایران با دلار 4700 میشه 852 دلار که فقط از اسلواکی بالاتره
مشخصه استاتید دانشگاه خیلی اختلاف با کارمند معمولی یا یک کارگر نداره. ولی تو ایران با وجود اختلاف زیاد باز هم ناراضی هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی