بازدید 3646

پیکان٢-سیاه جامگان۱/عنایتی باخت واستعفا کرد

کد خبر: ۷۷۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 09 February 2018

تیم فوتبال پیکان پس از ١٠ بازی بدون برد سرانجام برابر سیاه‌جامگان به پیروزی رسید تا عنایتی در نخستین تجربه مربیگری در لیگ برتر استعفا کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر، پیکان از ساعت ١۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم سیاه‌جامگان مشهد بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک به سود شاگردان مجید جلالی به پایان رسید.برای پیکان ابتدا صادق بارانی در دقیقه ٣٩ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در ادامه کنت انک در دقیقه ۵١گل دوم آبی پوشان پیکان را به ثمر رساند. حمیدرضا علی عسگری در ادامه بازی در دقیقه ٧۴ برای سیاه‌جامگان گلزنی کرد تا اختلاف به حداقل برسد.کنت انک در دقیقه ۶٧ به علت خطای خشن روی بازیکن حریف از زمین مسابقه اخراج شد.این دیدار در حضور حدود ١٠٠ تماشاگر برگزار شد.این نخستین پیروزی تیم پیکان پس از ١٠ بازی بدون برد بود.

شرح گل‌ها

پیکان 1 استقلال خوزستان 0 ( محمد صادق بارانی ، دقیقه 38): ضربه پنالتی که در دقیقه 38 با ضربه سر کنت مهاجم تیم پیکان به دست عسگری به دست آمده بود، با ضربه بارانی به گل اول بازی بدل شد.
پیکان 2 سیاه جامگان 0(دقیقه 51، کنت): حرکت شاهین ثاقبی با پاس خوب او به کنت ادامه یافت و مهاجم نیجریه ای پیکانی ها نیز با ضربه ای دقیق موفق شد دروازه حریف را برای دومین بار باز کند.
پیکان 2 سیاه‌جامگان 1(دقیقه 74، حمیدرضا علی عسگر): حرکت یونس شاکری درون محوطه جریمه پیکانی ها با خطای مدافع این تیم روبرو شد و داور به نشانه اعلام پنالتی در سوت خود دمید تا علی‌عسگری این ضربه را وارد دروازه حریف کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار