بازدید 3387

شکایت باشگاه نساجی از میزبانی بابلی ها در دربی

کد خبر: ۷۷۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 09 February 2018

باشگاه نساجی قائمشهر اطلاعیه‌ای در خصوص اتفاقات دیدار حساس مقابل خونه به خونه بابل صادر کرد و طی آن از میزبان بابلی دربی شمال کشور، شکایت کرد.

به گزارش تبناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، بعد از اتفاقات دیدار روز گذشته در دیدار خونه به خونه، باشگاه قائمشهری اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد: روز گذشته نساجی در دیدار با خونه به خونه بابل بازی را واگذار کرد اگرچه همچنان روی گل سالم محمد عباس‌زاده بحث داریم و معتقدیم این گل صددرصد درست بود اما با وجود اینکه نساجی بازی را باخت اما اخلاق را نباخت.

به گواه تصاویر ضبط شده و همچنین مطالب اکثر رسانه‌های معتبر کشور، اتفاقات بعد از بازی در خیابان‌های شهر بابل و بازی با جان طرفداران نساجی، نه تنها در شان فوتبال نبود بلکه باعث شد تا دل مردم از دیدن تصاویر رخ داده به درد بیاید. اتفاقاتی که در ورزش هیچ جایی ندارند و مطمئنا روزی باید با مسببان چنین اتفاقاتی به صورت جدی برخورد کرد.باشگاه نساجی، با توجه به اتفاقات رخ داده این حق را برای خود قائل است که از میزبانی باشگاه خونه به خونه به مراجع ذیصلاح شکایت کند.امید است از این پس شاهد چنین اتفاقات و تکرار صحنه‌هایی به دور از شان ورزش نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی