بازدید 3046

برف و باران دوشنبه از راه می رسد

کد خبر: ۷۷۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 09 February 2018

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش برف و باران بار دیگر از روز دوشنبه در کشور آغاز می شود.

به گزارش میزان، محمد اصغری، درباره آخرین وضعیت شرایط جوی کشور گفت:موج جدیدی از بارش‌ها از روز دوشنبه هفته آتی از سمت نوار غربی وارد­ کشور می‌شود.این بارش‌ها بیشتر به شکل باران ظاهر می‌شود هر چند که در ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت.

وی با بیان این که ­البته موج جدیدی نیز پایان هفته در پیش است، گفت: شنبه و یکشنبه هوا نسبتا آرام خواهد بود که این آرامش نسبی همراه با افزایش غلظت آلاینده هاست، اما این آلودگی به حد روز‌های قبل نمی‌رسد.

کارشناس هواشناسی افزود: در بیست و چهار ساعت گذشته با توجه به سردی هوا موجی که از نوار شرقی عبور کرد شاهد بارندگی نسبتا خوبی در استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور از جمله گلستان، خراسان شمالی، رضوی و­ جنوبی، یزد، کرمان، اصفهان­، تهران، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بودیم.

وی گفت: امروز هم در برخی از مناطق همین شرایط حاکم خواهد بود ضمن این که در ارتفاعات، شرایط برای بارندگی مهیا است­ و در واقع ارتفاعات سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان­ و ارتفاعات شرقی استان تهران از جمله فیروزکوه و آبعلی شاهد بارش و برف خواهیم بود.

اصغری افزود: در­­ استان گلستان ۶۰ درصد بارش‌ها به صورت برف و باران خواهد بود­ و طی امروز و فردا روند افزایش دما را در اکثر مناطق کشور انتظار داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر