بازدید 3384
۱

سرقت براي پرداخت مهريه 1500 سكه‌اي همسر

کد خبر: ۷۷۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 08 February 2018

مجرم سابقه دار كه به اتهام كيف قاپي و موبايل قاپي دستگير شده مدعي است براي پرداخت مهريه 1500‌سكه‌اي همسرش دست به سرقت زده است.

به گزارش جوان، اوايل بهمن‌ماه امسال بود كه مردي به اداره پليس رفت و از دو مرد موتور سوار به اتهام سرقت گوشي تلفن همراهش شكايت كرد.

شاكي گفت: در بلوار ابوذر در حال رفتن به محل كارم بودم كه تلفنم زنگ خورد. تلفن را از داخل جيبم بيرون آوردم و در حال حرف زدن بودم كه موتور سيكلتي به من نزديك شد و ترك‌نشين آن در ثانيه‌اي گوشي‌ام را قاپيد و به سرعت از محل گريختند.

با طرح اين شكايت تيمي از مأموران پليس تهران به دستور بازپرس ويژه سرقت براي شناسايي و دستگيري سارقان موتور سوار وارد عمل شدند.‌

در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت مأموران پليس با شكايت‌هاي مشابه‌اي روبه‌رو شدند كه حكايت از اين داشت دو مرد موتور سوار مدتي است اقدام به موبايل‌قاپي و كيف‌قاپي از شهروندان مي‌كنند.

مأموران در تحقيقات تخصصي يكي از سارقان را به نام شهروز كه از متهمان سابقه دار بود شناسايي كردند و دريافتند وي همراه سه‌نفر از دوستانش باند چهار نفره موبايل‌قاپي و كيف‌قاپي تشكيل داده است.

پس ازاين مأموران مخفيگاه شهروز را شناسايي و وي را در اقدامي غافلگيرانه دستگير كردند.

شهروز در بازجويي‌ها به جرم خود اقرار كرد و سه نفر از همدستانش را به پليس معرفي كرد. مأموران در ادامه سه متهم ديگر را بازداشت كردند.

چند روز قبل شهروز سردسته باند براي تحقيقات به دادسراي ويژه سرقت منتقل شد.

وي در بازجويي‌ها گفت: چند سال قبل وارد باند سرقتي شدم و پس از چند فقره سرقت دستگير شدم و قاضي پرونده مرا به پنج‌سال حبس محكوم كرد.

در زندان با خلافكارهاي زيادي آشنا شدم و پس از آزادي همگي باند 18‌نفره سرقتي تشكيل داديم و اقدام به سرقت كرديم.

پس از آزادي، همسرم تهديد كرده بود چنانچه دوباره دست به خلاف بزنم از من طلاق مي‌گيرد و مهريه 1500‌سكه‌اي‌اش را به اجرا مي‌گذارد.

مدتي بعد من دوباره دستگير شدم و همسرم مهريه‌اش را به اجرا گذاشت. من با گذاشتن وثيقه‌اي از زندان آزاد شدم و ديگر به زندان مراجعه نكردم.

قاضي پرونده به صورت غيابي مرا به 20‌سال زندان محكوم كرد.

وي ادامه داد: پس از اين تصميم گرفتم با تشكيل باند كيف‌قاپي و موبايل‌قاپي اقدام به سرقت كنم و از اين طريق مهريه 1500‌سكه‌اي همسرم را پرداخت كنم.

تحقيقات از متهمان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه دلیل مزخرفی.
میگه دزدی میکنم چون همسرم مهریه رو اجرا گذاشته در صورتیکه قبلش همسرش مهریه رو اجرا گذاشته چون دزدی کرده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار