بازدید 4793

عبورپرسپولیس برانکو از استقلال پورحیدری/صدرنشین تاریخ

کد خبر: ۷۷۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 08 February 2018

پرسپولیس برانکو، حالا مقتدرترین صدرنشین فوتبال باشگاهی ایران از زمان ۳ امتیازی شدن مسابقات است.

به گزارش تابناک ورزشی، برد پرسپولیس در آبادان و ۵۴ امتیازی شدن این تیم، بیشتر از قبل آن‌ها را به قهرمانی نزدیک و رقبا را ناامید کرد. پرسپولیس فصل پیش، با گرفتن ۶۶ امتیاز رکورد بهترین قهرمانی لیگ برتر را زد و این فصل، می‌خواهد با میانگینی بهتر تبدیل به بهترین قهرمان فوتبال ایران از زمان ۳ امتیازی شدن مسابقات شود.

فصل پیش، پرسپولیس از هر مسابقه‌اش به صورت میانگین ۲،۲ امتیاز گرفت. بهترین قهرمان فوتبال ایران از زمانی که مسابقات سه امتیازی شده، استقلال سال ۱۳۸۰ است که توانست از هر مسابقه‌اش، ۲،۲۷ امتیاز بگیرد. حالا پرسپولیس برانکو، با ۲،۳۴ امتیاز از هر بازی توانسته آماری بهتر از هر دوی آن‌ها ثبت کند و مقتدرترین صدرنشین تاریخ فوتبال ایران باشد.

قبل از سه امتیازی شدن مسابقات هم در لیگ آزادگان، تیمی نتوانسته بود میانگین بردی بهتر از پرسپولیس فعلی داشته باشد و تنها عملکرد بهتر از تیم برانکو، به دوره‌های قبل از لیگ آزادگان یعنی دوران لیگ گروهی یا لیگ منطقه‌ای برمی‌گردد. پرسپولیسی‌ها این بار برای رکوردشکنی،‌ یک قدم از لیگ برتر هم فراتر رفته‌اند و در صورت حفظ این آمار، می‌توانند به بهترین قهرمان فوتبال ایران تبدیل شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل