بازدید 5216

قیمت دو خارجی جدید استقلال چقدر است؟

کد خبر: ۷۷۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 07 February 2018

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که رقم قرارداد بازیکنان خارجی این تیم در حد دیگر آبی‌پوشان است.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن زمانی درباره جلسه روز گذشته (سه‌شنبه) هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: این جلسه در کمال صفا، صمیمیت و همدلی برگزار شد که کمتر در جلسات هیات مدیره قبلی استقلال دیده بودم. اولین بحث ما جذب دو بازیکنی بود که مراحل جذب آنها طی شد و قرارداد این بازیکنان به تصویب هیات مدیره نیز رسید. قطعاً با اضافه شدن این دو بازیکن خارجی توانایی تیم بالا خواهد رفت. مبلغ قرارداد آنها هم در حد بازیکنان فعلی تیم است. بحث بعدی جلسه، در رابطه با اسپانسر باشگاه بود. با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته، امسال یکی از بهترین سال‌های مالی باشگاه بوده است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

عضو هیات مدیره استقلال خاطرنشان کرد: موضوع بعدی گزارش مفصل وینفرد شفر به هیات مدیره بود. هیات مدیره هم از زحمات ایشان و کادر فنی قدردانی کرد و پاداشی که در نظر گرفته بودیم، مصوب کردیم. مسئله دیگر، فعال شدن آکادمی بود که قرار است با حضور دستیاران شفر از اینی که هست، فعال‌تر شود. پیش‌بینی شده است که هرسال از آکادمی باشگاه بازیکنانی به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند.بحث دیگری که خودم مطرح کرد، به مطالبات مرحوم منصور پورحیدری اختصاص داشت. قرار شد آقای قراب و دبیر هیئت مدیره با همسر ایشان صحبت کرده و جمع‌بندی را به هیات مدیره گزارش دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً بازیکنان از مبلغ پرداخت پاداش قبلی ناراضی بودند، تصریح کرد: رقمی که بعضی از بازیکنان گرفته بودند، با بقیه فرق داشت و نسبت به این موضوع صحبت‌هایی شد. ما رقم و پرداخت پاداش را بر عهده سرمربی تیم گذاشتیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر