بازدید 3580

دوئل شیمبا و علیپور در آبادان با ضریب دو!

کد خبر: ۷۷۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 07 February 2018

علیپور، پریرا و جاسم کرار تا اینجای لیگ جزو ارزشمندترین بازیکنان لیگ هفدهم بوده اند و امروز باید ارزش واقعی خود را در دوئل مستقیم به رخ رقیب بکشند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی علیپور در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و احتمالا رکورد طارمی را خواهد شکست اما در تیم میانه جدولی صنعت نفت نیز چند بازیکن شاخص و قدرتمند، در تعقیب مهاجم گلزن تیم پرسپولیس هستند. بر اساس جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ، علیپور با 15 گل، 2 پاس گل و یک پنالتی منجر به گل در صدر جدول ایستاده و اختلافی 3.5 نزدیک با شیمبا و تبریزی دارد. مهاجم برزیلی صنعت، 8 گل زده، 4 پاس گل داده و 2.5 امتیاز هم از پنالتی ها دارد. او تنها در صورتی به علیپور خواهد رسید که تا پایان فصل حداقل 4 گل بزند و این در حالتی است که علیپور تاثیری در گل های پرسپولیس نداشته باشد.

 دیگر بازیکن ارزشمند تیم نفت آبادان، کرار جاسم است. او با 10.5 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و بعید به نظر می رسد جای علیپور را بگیرد اما امیدوار است با درخشش در 8 هفته پایانی، بالاتر از لوسیانو پریرا قرار بگیرد.محسن مسلمان، نیمکت نشین این روزهای پرسپولیس نیز اگر بتواند حداقل تا پایان فصل 2 پاس گل بدهد، می تواند جای کرار را در رده پنجم بگیرد. به نوعی این بازی، رقابت 6 امتیازی برای این بازیکنان است که در تلاش برای رسیدن به عنوان ارزشمندترین بازیکن ورزش سه هستند؛ البته این بازیکنان که اکثرا مهره های هجومی هستند، باید امیدوار به درخشش خط دفاعی باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان