بازدید 13277

آزار زن جوان پس از رهایی از دام شیطان

کد خبر: ۷۷۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 07 February 2018

زن جوان وقتی توانست شبانه از تله‌ شیطانی مرد پژو سوار بگریزد هرگز فکر نمی‌کرد در دام مرد دیگری گرفتار شود. دیروز متهمان در حالی در دادگاه محاکمه شدند که روشن شد سه زن دیگر نیز در دام مرد پژوسوار گرفتار شده بودند.
تصویر آزار زن جوان پس از رهایی از دام شیطان

به گزارش جام‌جم، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی توکلی و با حضور یک مستشار برگزار شد،ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

سپس زن جوان به تشریح بلایی که سرش آمده بود، پرداخت و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: زمستان 95 بود که ازمحل کارم در میدان خراسان به خانه‌ام در مشیریه برمی‌گشتم که به عنوان مسافر سوار یک دستگاه پژو 405 شدم. راننده در بین راه تغییر مسیر داد. وقتی از او خواستم ماشین را متوقف کند، مرا کتک زد‌. او با تهدید مرا به منطقه‌ای به نام زمان‌آباد برد و وحشیانه مورد آزار و اذیت قرار داد و در بیابان رها کرد .

این زن که از به خاطر آوردن خاطرات آن شب شوکه شده و به خود می‌لرزید، ادامه داد: صدای پارس سگ‌ها را در بیابان می‌شنیدم و به خودم می‌لرزیدم‌. حتی توان راه رفتن هم نداشتم‌. با زحمت توانستم خودم را کنار جاده برسانم‌. همان موقع یک پژو پرشیا در حال عبور بود که جلوی ماشین را گرفتم و از دو سرنشین آن کمک خواستم.

شاکی گفت: دو سرنشین پژو که می‌گفتند در یک گاوداری کار می‌کنند، قول دادند کمکم کنند. آنها مرا به گاوداری بردند تا دست و صورتم را بشویم و سپس مرا به شهر برسانند، اما یکی از آنها که آرین نام داشت بدون توجه به گریه و التماس‌هایم مرا آزار داد، اما دیگری به نام رضا دلش برایم سوخت و مرا با ماشین به مشیریه رساند. من از رضا هیچ شکایتی ندارم، اما از دو مرد شیطان‌صفت شاکی هستم و برایشان اشد مجازات را می‌خواهم.

سپس متهم ردیف اول به نام کامبیز برای دفاع در جایگاه قرار گرفت. وی که بعد از دستگیری‌اش روشن شد سه زن دیگر را نیز به همین شیوه به تله انداخته در جلسه دادگاه سکوت کرد و حرفی نزد.

در ادامه رضا در تشریح ماجرا گفت: من پشت فرمان پژو پرشیا نشسته بودم که زن پریشان احوال را دیدم. به همین دلیل از آرین خواستم به زن جوان کمک کنیم. ما زن جوان را به گاوداری بردیم، اما آرین یکباره دچار وسوسه شد و تصمیم گرفت زن جوان را آزار دهد‌. من مخالفت کردم، اما آرین با من درگیر شد و تهدیدم کرد باید من هم زن جوان را آزار دهم، ولی من او را آزار ندادم.

در این بین زن جوان گفت: این پسر مرا آزار نداد و کمکم کرد و مرا به شهر رساند. به همین علت از او هیچ شکایتی ندارم. وقتی آرین به دفاع پرداخت، ادعا کرد زن جوان را آزار نداده است. در پایان جلسه، هیات قضایی وارد شور شد تا برای رضا و آرین حکم صادر کند. اما پرونده کامبیز برای تکمیل تحقیقات درباره آزار سه‌زنی که وی را از روی عکسش شناسایی کرده‌اند به پلیس آگاهی فرستاده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
دیروز که نوشته بودید بابک و سیامک؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
باباک و سیامک و کامبیز و آرین و... آدم بده فیلم هستند و رضا قهرمان و ادم خوبه هستند!
به یک زن بی پناه به زور تجاوز کزده اند اما می نویسید آزار داده اند! بازی با کلمات به چه درد این زن بدبخت میخورد؟!
خیلی دلم میخواست این آشغال ها رو زودتر بگیرن
عجب، واقعا عجب جامعه ای ساختیم.
اشتغال زنان درجامعه گرگ صفت ناجوانمرد ایران
واقعا برخی ایرانیها، بویی ازانسانیت نبرده اندوبرخلاف ظاهر اتوکشیده ومهربان وزبانی چرب وفریبنده ، گرگانی درلباس میش هستند.
چه خوب امنیت داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اعدام
اعدام
بعضی ها خیلی بی شرف هستند.
شیطان یعنی چی؟ توجیه می کنید؟ در کدام کشور این همه تجاوز هست؟
این ماجرا مگه ماجرای همون زنی نبود که در میدان آزادی میخواست بره خونش شهریار؟!
چه کنیم ما زنان با اینهمه امنیت
واقعا چه به سر مردم ما اومده
پر شده از مریضهای جنسی
هر چه زودتر این آشغال هارو بفرستین جهنم
فقط اعدام بی قید و شرط
این کارها از شیطان هم سر نمیزند ... ... لعنت خدا بر این موجودات کثیف و بی رحم
جوانمردان جوانمردی چه شد؟
کسی که از خدا نترسد هر کار خلافی باشد انجام می دهد
علی رغم اینکه دزذان نوامسی باید به اشد مجازات برسند اما: كارهاي سخت براي آقايان به جهت واجب النفقه بودن چه بسا عبادت باشد، اما هيچ افتخاري براي خانم ها نيست.اگر اين باور غلط در جامعه به وجود آيد كه تفاوت واولويتي در اشتغال بين زنان و مردان نيست! پس نفقه هم به عهده خانمها ميتواند باشد!!!
آيادقت كرده ايد اكثر دزدان، و بزهکاران، مرد و در سنين جواني و فاقد شغل هستند! آیا اگر در بكارگيري افراد ، اولويت را به آقايان ميدادند، امنيت جامعه ارتقا نمي يافت؟ حتما آمار ازدواج هم بالا ميرفت و طعم آسايش تا حد زيادي به جامعه برميگشت!!
واقعا عجب كشوريه
تف به شرفتون زن بیچاره در اوج درماندگی و..... کمک خواسته ولی یک نفر مرتکب جنایت شده و درود بر اون نفر دوم که به خانم کمک کرده به نظر من باید لوح افتخار بهش بدن
بی حجابی=جنایت
اعدام کنید
خدا بیامرزد ایت الله طالقانی را که مخالف بود با جمع آوری مراکزی که زنان و مردانی که خارج از سنت ازدواج میخواستند رابطه داشته باشند .
اگر چنین مراکز کنترل شده ای وجود داشت این شیطان صفتان به آنجا مراجعه میکردند و دست از سر زنان عفیفه ای که بی پناه در حال ترددند برمیداشتند یا حد اقل از این دست فجایع کمتر وجود داشت
لطفا سانسور نکنید
نیاز مرد به یک زن یک نیاز طبیعی و غریزی و ذاتی است
حالا وقتی ترامپ به ایرانی ها میگوید ملت گرسنه بدمون میاد!! خوب آدم گرسنه نجاست هم براش حلاله ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار