بازدید 4810
۳

رباینده پسربچه کرجی را شناسایی کنید

کد خبر: ۷۷۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 07 February 2018

پلیس آگاهی استان با انتشار تصویر یک گروگانگیر که پسربچه 10 ساله کرجی را ربوده بود، از شهروندان درخواست کرد چنانچه با این فرد برخورد کرده یا از مخفیگاهش اطلاعی دارند با پلیس تماس بگیرند.

به گزارش ایران، سرهنگ «جواد صفایی» رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: خانواده پسربچه 10 ساله با مراجعه به پلیس آگاهی گزارش ناپدیدشدن فرزندشان را دادند و جست و جوها آغاز شد.


طبق اظهارات والدین کودک، فرزندشان به گفته همسایه‌ها پس از بازگشت از مدرسه در حال دیدن کارگرانی بوده که در حال حفر چاه در ساختمانی نیمه کاره بودند اما بعد از آن دیگر کسی او را ندیده است.مأموران بلافاصله به‌محل مورد نظر اعزام شدند و در بررسی‌های میدانی به کارگران ساختمان نیمه کاره‌ای ظنین شدند.

با اینکه کارگران ابراز بی‌اطلاعی کردند مأموران در بازرسی از ساختمان، کودک گمشده را با دست و پا و دهان بسته، در داخل انباری پیدا کردند. پس از آزادی این کودک 10 ساله در بازجویی از کارگران ساختمانی مشخص شد که آدم ربا یکی از این کارگران بوده که ناپدید شده است.

طبق اظهارات این پسر 10 ساله مشخص شد که جوانی 20 ساله که از کارگران ساختمانی است وی را در زمان بازگشت از مدرسه و هنگامی که در حال تماشای حفاری چاه بوده به بهانه دیدن چاه به داخل ساختمان کشانده و او را زندانی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بازپرس ناحیه 3 دادسرای کرج، خواستار چاپ عکس بدون پوشش متهم شده است، بنابراین از شهروندانی که با این فرد برخورد کرده‌اند درخواست می‌شود با شماره تلفن های21872890 و 110 پلیس تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اون کارگرای بی وجدان و کثیف، که در ابتدا منکر قضیه بودن رو هم باید مجازات کرد.
چرا کارفرمایان و پیمانکارا کارگران بی هویت و بی شناسنامه رو به کار می گیرند؟؟؟
پیمانکارای ساتخمانی رو باید مجاب کرد که از کارگران شناسنامه دار استفاده کنند که این کار باعث میشه خیلی از این جرم و جنایات انجام نشه.
تابناك عزيز
با سلام و احترام
بسيار عالي است.
لطفا از دايره جنايي و آدم ربايي و كودك ربايي بخواهيد هر سه دايره تصاوير ربايندگان يا محتمل بر ربايش را در سراسر كشور به شكل لينك و آنلاين داشته باشند. لازم باشد تشكيل پرونده اي جديد و آنلاين تنها ميان نيروهاي مربوطه تشكيل گردد. و در خصوص هر نوع ربايش جديد تصاوير مضنونين به صورت سريع و در دسترس به پايگاه هاي پليس در ارتباط با پرونده و گذرگاه هاي ممكن ربايندگان قرار گيرد. (براي مثال در مرزها و پاسگاه هاي بين شهرها و همچنين به طور نامحسوس وسايل نقليه ايشان را صورت برداري كرده (شماره پلاك خودرو و نوع ماشين) و در پرونده ها داشته باشند تا مسير ارتباطي اين افراد در داخل و خارج از كشور و احياناً همكاري با باندهاي داخلي و خارجي مورد بررسي و شناسايي قرار گيرد. همچنين بسيار عالي است گم شدن هر خودروي ديگري در سطح كشور در اين دايره ها با مشخصات درج شود تا اگر خودرو مسروقه بكار گرفته شود ارتباط سارقين خودرو با باندهاي مخفي نيز افشا شود.)
بقيه ا... خير لكم ان كنتم مؤمنين.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل