بازدید 2274

2 کشته و یک مجروح نتیجه خواب آلودگی راننده تریلی

کد خبر: ۷۷۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 06 February 2018

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: روزیکشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با خودرو پراید و یک دستگاه ایسوزو در محور «برازجان - بوشهر» ۲ نفر فوت و یک نفر مجروح شدند.

به گزارش عصر ایرانیان، سرهنگ «پاپری» در این باره عنوان داشت: در این حادثه خودرو سواری پراید و ایسوزو به دلیل نقص فنی یکی از خودرو‌ها در حاشیه جاده اصلی متوقف شده بودند و رانندگان این 2 خودرو در حال تعمیر و راه اندازی خودرو معیوب بودند.

وی افزود: خودرو تریلی، به دلیل خواب آلودگی راننده از مسیر اصلی منحرف و با خودرو ایسوزو و پراید برخورد می‌کند.رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه هر ۲ نفر راننده پراید و ایسوزو فوت و همچنین راننده تریلی مجروح که به مرکز درمانی منتقل شده است.

سرهنگ پاپری خاطرنشان کرد: خستگی و خواب آلودگی راننده تریلی علت وقوع این حادثه بوده است.

همچنین در راستای اخبار این حوزه ، بر اثر واژگونی سواری پژو 405 در محور فرعی «گوهر کوه» راننده خودرو فوت و 2 نفر از سرنشینان مجروح شدند.

سرهنگ «کشواد بهروزی زاده» در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی سواری پژو405 در کیلومتر 70 محور فرعی «گوهرکوه» بلافاصله گشت تصادفات برای بررسی در محل حادثه حاضر شد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو 405 به علت عدم توجه به جلو راننده واژگون شده ،که بر اثر شدت ضربه وارده راننده فوت و 2 تن از سرنشینان آن مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با اعلام دوطرفه بودن محورهای شمال از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: در همه حال توجه کامل به جلو را داشته و با رعایت حق تقدم عبور،سفری ایمن برای خود و دیگران، داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار