بازدید 2953
۱

آتش سوزی ساختمان هشت طبقه در خیابان ولیعصر

کد خبر: ۷۷۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 06 February 2018

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک ساختمان هشت طبقه در خیابان ولیعصر خبر داد.

به گزارش جام جم، جلال ملکی با اشاره به آتش سوزی ساختمانی هشت طبقه در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۰ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد بلافاصله سه ایستگاه با تمام امکانات به محل اعزام و عملیات اطفای حریق آغاز شد.

وی ادامه داد: این ساختمان دارای هشت طبقه اداری و چهار طبقه زیرین بود که آتش سوزی در طبقه منفی چهار و در بخش اسناد و بایگانی اتفاق افتاده بود. پس از آتش سوزی سیستم اتوماتیک اعلام و اطفای حریق در ساختمان فعال شده و پودرهای اطفای حریق در طبقات زیرین پخش می شود بنابراین تعدادی از کارمندان و ارباب رجوع در طبقات پایین محبوس می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد: پس از دو دقیقه آتش نشانان به محل حادثه وارد شده و عملیات را آغاز می کنند که وجود این پودرها دید را محدود کرده و ورود به طبقات منفی را با مشکلاتی رو به رو کرده بود که با تجهیزات موجود ابتدا ۵۰ نفری که در این طبقات محسوب بودند به سلامت خارج شدند و تنها یکی، دو نفر دچار مشکل شدند که تحویل نیروهای اورژانس شده و سپس آتش نشانان مشغول خاموش کردن آتش شده و در حال حاضر شرایط تحت کنترل نیروهای آتش نشانی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با تجهیزات موجود ابتدا ۵۰ نفری که در این طبقات محسوب بودند غلط است , باید بنویسید با تجهیزات موجود ابتدا ۵۰ نفری که در این طبقات محبوس بودند را.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار