بازدید 2897

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر استاد نمونه کشوری شد

کد خبر: ۷۷۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 05 February 2018

دکتر حسین آفریده عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رییس دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک به عنوان استاد نمونه کشور انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر آفریده تاکنون استاد راهنمای 130 پروژه پایان نامه دوره کارشناسی ارشد بوده و 5 مشاوره پروژه پایان نامه دوره کارشناسی ارشد را تمام کرده است.

وی همچنین سرپرستی تعداد 34 پروژه پایان نامه دوره دکتری تخصصی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دیگر دانشگاه های دولتی را برعهده داشته است.

این استاد نمونه کشوری تاکنون 182 مقاله انگلیسی در مجلات آی اس آی/ علمی پژوهشی و 33 مقاله به زبان فارسی در مجلات مختلف منتشر کرده است.

همچنین دارای 59 مقاله در کنفرانس های خارجی و 19 مقاله در کنفرانس های داخلی است. این استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای 6 ثبت اختراع داخلی و خارجی نیز دارد و 6 عنوان کتاب تالیف کرده است.

آیین تجلیل از اساتید نمونه کشوری روز گذشته با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار و از 10 استاد نمونه کشوری از دانشگاه های مختلف تقدیر شد.

وزیر علوم در این مراسم گفت: اساتید و نخبگان، ذخایر علمی کشور و نعمت الهی به شمار می روند و باید آنان را پشتوانه علمی و پژوهشی کشور قلمداد کرد.

دکتر غلامی افزود: اکنون جامعه علمی کشور نیاز به بازنگری، بازآرایی و سازماندهی دارد و برای این امر برنامه های راهبردی در دانشگاه های کشور دیده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل