بازدید 4640
۱

تاج:AFCجانبدارانه بازی‌ ما را به عمان برد!

کد خبر: ۷۷۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 05 February 2018

رئیس فدراسیون فوتبال گفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته که بازی‌های نمایندگان ایران با سعودی‌ها باید در عمان برگزار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتقادات اخیر علی کریمی از او و سایر مسئولان فدراسیون گفت: صحبت‌های فوتبالی آقای کریمی را گوش کردیم اما لحنی که او داشت لحن خوبی نبود.

تاج به انتقاد از عملکرد برخی از افراد در موضوع مناقشه ایران و عربستان پرداخت و یادآور شد: در بعضی جاها می‌بینم که تحلیل‌های غیرمنصفانه می‌کنند، من از این تحلیل‌های غیرمنصفانه نگرانم، روزی که ما قطر را به عنوان میزبان معرفی کردیم آنها به ما جوابی ندادند، سپس مجبور شدیم نامه بزنیم که آنها به ما جوابی ندادند و AFC هم بازی‌های ما را به عمان برد. یک روز بعد از این اتفاقات رای قطر برگشت و به AFC نامه زد که ما می‌توانیم از بازی‌های ایران برابر نمایندگان عربستان میزبانی کنیم.

وی همچنین از دیدارش با اینفانتینیو رئیس فیفا خبر داد و گفت: قرار است فردا راهی مقر فیفا شوم و یک وقتی هم از اینفانتینیو گرفتم تا شرح واقعه را از اول تا آخر برای او بگویم. مشکلی که وجود دارد این است که AFC مسیر خطرناکی را می‌رود و حتما باید این رویه‌اش را تغییر دهد. متاسفانه AFC جانبدارانه رفتار می‌کند که این خوب نیست، از سال 2016 که به خاطر موضوع سفارت عربستان ما را به خاطر مسائل سیاسی محروم کردند هنوز رای نشکسته است، اینکه AFC در موضوع قطر و عربستان به نفع قطر رای داد مثبت بود و ما ارزیابی خوبی از این موضوع داریم اما برای احقاق حق مان همه تلاش مان را انجام خواهیم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جناب تاج اگر مطمئني كه حركت AFCجانبدارانه بوده لطف كنيد و شهامت بخرج دهيد و از شركت در اين دوره منصرف شويد.
حداقل از كشور كوچكي مثل قطر ياد بگيريد ضرر نمي كنيد .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل