بازدید 2260

سقوط پل عابرپیاده بر روی خودروهای عبوری

کد خبر: ۷۷۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 05 February 2018

مدیرعامل آتش‌نشانی پاکدشت از سقوط پل عابرپیاده بر روی خودروهای عبوری در اتوبان امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش ابتکار، قاسم خواجه‌حسینی درخصوص حادثه سقوط پل عابرپیاده بر روی خودروهای عبوری، گفت: شنبه شب طی تماس با سامانه آتش‌نشانی شهرستان پاکدشت، از سقوط پل عابرپیاده بر روی خودروهایی در پاکدشت اطلاع داده شد و نیروهای امدادی و عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه در منطقه امام‌زاده طالب پاکدشت رخ داده است و در همان دقایق ابتدایی ۲نفر در یک خودرو محبوس شدند.

بر اساس مشاهدات عینی این پل بر روی ۳خودرو سقوط کرده است. به دنبال وقوع این حادثه، معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران گفت:این حادثه ۳ نفر را مصدوم کرد و یک نفر جان خود را از دست داد، محور امام رضا(ع) نیز مسدود شد و ترافیک سنگینی در همان ساعات در این منطقه به‌وجود آمد.

ابراهیم تاجیک‌نوری درخصوص چگونگی بروز این حادثه اظهار کرد: در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پل عابرپیاده در محدوده روستای «آلوئک» از توابع شهرستان پاکدشت، این پل سقوط کرد و یک دستگاه کامیون و یک خودرو سمند در زیر پل محبوس شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران توضیح داد: نیروهای امدادرسان جمعیت هلال‌احمر به‌محض دریافت خبر، به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و اقدام به نجات افراد محبوس در زیر پل کردند.

تاجیک‌نوری افزود: ۳مصدوم این حادثه به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

گفتنی است، پاکدشت، شهرستانی در جنوب‌شرق استان تهران است که محور مهم امام رضا(ع) که از خطوط ترانزیتی و مهم کشور است، از داخل آن عبور می‌کند. در پی این حادثه حجت‌الاسلام حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت، در محل حادثه حاضر شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر