بازدید 13407
۴

فردا؛ تعطیلی برخی از مدارس تهران

کد خبر: ۷۷۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 04 February 2018
مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهد‌های کودک تهران به غیر از پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا تعطیل شدند.

به گزارش ایسنا کیومرث کلانتری در خصوص مصوبات کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران که به ریاست استاندار تهران در فرمانداری ری برگزار شد، گفت: براساس تصمیم اعضای این کارگروه کلیه مهد‌های کودک، پیش دبستانی و مقطع ابتدایی مدارس استان به جز شهرستان‌های پردیس، فیروزکوه و دماوند برای فردا تعطیل خواهد بود.

اجرای طرح تردد زوج و فرد از در منزل

وی افزود: اجرای طرح تردد زوج و فرد از درب منزل و ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک روزانه از سوی شهرداری تهران نیز از دیگر مصوبات جلسه بود همچنین ممنوعیت فعالیت معادن شن و ماسه، آسفالت وسیمان و توقف فعالیت‌های آلاینده برای فردا نیز به تصویب رسید.

دبیر کارگروه کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا استان تهران با بیان اینکه این تصمیمات به منظور پیش‌بینی اقدامات لازم برای جلوگیری از افزایش احتمالی آلودگی هوا در روز‌های آینده اتخاذ شد، گفت: مقرر شد اورژانس تهران آمادگی کامل برای خدمات رسانی به شهروندان را داشته باشد.

وی تصریح کرد: تشدید برخورد با خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور از دیگر موضوعات مورد تصویب در این جلسه بود.

ممنوعیت ورود کامیون‌ها برای امشب

کلانتری با اعلام ممنوعیت ورود کامیون‌ها برای امشب گفت: تردد هر گونه وسائل نقلیه سنگین دودزا، فرسوده و فاقد معاینه فنی به شهر تهران تا اول اسفند ممنوع است.

به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات) مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از شهروندان خواست تا از هرگونه تردد غیر ضروری در شهر پرهیز کنند.

همچنین استانداری تهران اعلام کرد: این مصوبات تنها برای روز دوشنبه (١٦ بهمن) اعمال می‌شود و در صورت تداوم شرایط پایدار جوی این کمیته تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
راهنمایی را چرا تعطیل نمیکنند (متوسطه اول)؟؟؟؟؟؟
به خدا بچه هایی میرن مهد کودک که مادر و پدر هاشون شاغلن وقتی مهد رو تعطیل می کنید ولی مادرشون مجبور بره سرکار قثط اوضاع رو بد تر می کنید باید مادرهایی که بچه های مهد کودکی دارند رو تعطیل کنید.
آقا ما بابت رفتن فرزندانمون به مدارس شهريه و حق سرويس پرداخت مي كنيم. تكليف روزهاي تعطيلي با بهانه هاي آلودگي، بارندگي و .... چي ميشه؟؟؟ لطفا جواب بديد!
ما در مدراس متوسطه به جای شش آبشش داریم حتما که تعطیل نیستیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر